jahas Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Vi har planer om å kjøpe en ny tv. Den skal brukes til å se tv, se filmer og til å spille x-box 360 på. Kan dere hjelpe meg fram i jungelen av tv`er? LCD? PLASMA? hd ready? full hd? osv... Helst ikke mye mer enn 5000,- EDIT: Planen var å kjøpe en 42tommer Endret 1. januar 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Med mindre du finner et bra tilbud, vil du ikke få en særlig god 42" til 5000. Er det et alternativ å gå ned i tommer? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det eneste jeg kan tenke meg her er nyttårstilbudene på expert og elprice. Der er det en samsung 42" plasma til 4999,-. Nedsatt fra 6999,-. Vet ikke om den er bra, men fungerer vel! Den er selvsagt HD ready. Hvis du skal ha full HD i denne størrelsen blir det Finlux eller Elfunk eller no, men vet ikke om det er noe særlig å satse på. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 hmm, sitter forøvrig 2,5 - 3 m fra tv`en. Hva med denne fra elkjøp?: Philips 42tommer LCD-tv Hd-ready masse tilkoblingsmulighter, f.eks. 2HDMI innganger Kan jo kanskje gå ned litt på størrelsen hvis dere mener det er best, og er ikke LCD å foretrekke når man skal bruke den til spilling? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) hmm, sitter forøvrig 2,5 - 3 m fra tv`en. Hva med denne fra elkjøp?: Philips 42tommer LCD-tv Hd-ready masse tilkoblingsmulighter, f.eks. 2HDMI innganger Kan jo kanskje gå ned litt på størrelsen hvis dere mener det er best, og er ikke LCD å foretrekke når man skal bruke den til spilling? Den fra Elkjøp, er modellnavnet 42PFL5522D? Den har jeg en tråd om HER, kan jo ta en titt på hva folk sier om den... LCD er å foretrekke til spilling, ja. Gå ned i størrelse og du kan få en bedre TV. Men er du ikke så altfor kresen, kan du få en god/grei, stor TV for en rimeling pris på januarsalg. Endret 1. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 ja stemmer, er den:) skal ta en titt på tråden.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 LCD er ikke nødvendigvis bedre til spilling. Man har bedre konstrast, sortnivå og ikke minst repsonstid på plasmaskjermer, i hvert fall i denne prisklassen. Hvis du vil ha en bra og litt stort skjerm billig, ville jeg godt for plasma. Kanskje en 37" Panasonic PX80? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Plasma har best reposnstid i alle prisgrupper:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå