Gå til innhold

BK:grønn tre frosk


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpt og fint så vidt jeg kan se på den heller stusselige skjermen jeg sitter ved i øyeblikket. Crop'en fungerer greit, dvs. komposisjonen er ok. Det eneste jeg kommer på i farta av noe negativt er litt mye gjenskinn på ryggen av frosken. Det var kanskje sterkt sollys?

Lenke til kommentar
Skarpt og fint så vidt jeg kan se på den heller stusselige skjermen jeg sitter ved i øyeblikket. Crop'en fungerer greit, dvs. komposisjonen er ok. Det eneste jeg kommer på i farta av noe negativt er litt mye gjenskinn på ryggen av frosken. Det var kanskje sterkt sollys?

 

ja, var sterk sol den dagen!!(bilde er tatt i hellas i august)

Tokk litt recovery via lightroom, så hjalp litt det, men er selvfølgelig ikke mulig å fjerne alt gjenskinnet på ryggen desverre!!

Lenke til kommentar

Et ganske bra artsbilde i mine øyne. Skarpt og fint, og fine farger. Det er ingenting galt med lyset i bildet, dvs det er fint eksponert. Jeg har kalibrert skjerm på laptop-en, så det bør være korrekt. Selv om det langtfra er verdens beste skjerm, så skal den være så bra kalibrert som mulig. Den har i alle fall en snorrett kurve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...