Gjest Mann90 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gjesteposting fordi jeg kjenner folk på forumet Jeg har oppdaget noe som minner om en vorte på penisen min. Men er usikker. Først tenkte jeg at jeg skulle prøve å klemme den som en kvise, men det gjorde vondt og var umulig. Jeg mener å ha hatt noe lignende før på penisen, men er litt usikker på hva det er. Flere som har hatt noe lignende? Grunn til noe bekymring? Prøvde å stikke hull på klumpen med en nål, men det var ikke lett så det dreier seg ikke om en kvise hvertfall... Håper på svar... Lenke til kommentar
3nity Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gjesteposting fordi jeg kjenner folk på forumet Jeg har oppdaget noe som minner om en vorte på penisen min. Men er usikker. Først tenkte jeg at jeg skulle prøve å klemme den som en kvise, men det gjorde vondt og var umulig. Jeg mener å ha hatt noe lignende før på penisen, men er litt usikker på hva det er. Flere som har hatt noe lignende? Grunn til noe bekymring? Prøvde å stikke hull på klumpen med en nål, men det var ikke lett så det dreier seg ikke om en kvise hvertfall... Håper på svar... Kjønnsvorter ? Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du sier ikke hvor dette er... dersom det er en eller flere små klumper rundt penishodet, så er det normalt. Men det kan som sies over være kjønnsvorter eller andre ting. Da hadde jeg faktisk gått til legen. Det er faktisk ikke SÅ flaut som alle ser ut til å tro. Uansett - ikke prøv å stikke hull på den igjen før du vet hva det er. Lenke til kommentar
Gjest Mann90 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kjønnsvorter vel bare noe man får i forbindelse med sex/kontakt med andre med samme kjønnsvorter? I så fall er det ikke kjønnsvorter... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dra til legen din du... Skulle det være en vorte så forsvinner ikke den med det første. Ikke stikk eller klem så mye på den uten at du vet hva det er. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Eg hadde tidligere en større klump på ballene som minnet veldig om en kvise(både i form, farge og opprinnelse) men den ble etterhvert større. Eg kunne klemme på den og det gjorde ikke vondt før eg klemte virkelig hardt. Men den sprakk aldri. Så gikk eg til legen som sa at dette var en større talgkjertel og ikke så uvanlig som en skulle tro. Eg fikk time hos urolog som igjen fjernet den med kniv(et veldig lite inngrep). Anbefales. Nå slipper eg å forklare sexpartnere hva det er Lenke til kommentar
Gjest Mann90 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror egentlig også at det er en talgkjertel. Jeg skal se hvordan den utvikler seg. Vokser den noe mer får jeg heller ta turen til legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå