tørrfisk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Driver å skal utvikle forum for guilden. Jeg trenger et forum som kan skinnes lett. Finner ikke så mange skins til smf. Er det ellers like bra som IPB? Eller lønner det seg å punge ut? Endret 1. januar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 SMF kan ikke sammenlignes med IPB. Har du cash? Så er det bare å punge ut. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Eller så kan du jo se på vBulletin ganske fint det å EDIT: Det koster Endret 1. januar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 vBulletin er vanskeligere å administrere enn IPB.. Jeg vet fordi jeg sitter med begge.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Joja det er litt vanskeligere å administrere men er bedre ut til brukeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En bruker vil ikke merke om han sitter på IPB/vBulletin/SMF/phpBB3. Det er du som admin som vil merke dette mest i hvordan man administrerer forumet. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så lenge du ikke planlegger en svær tung side er det ikke noe stor vits i å punge ut for IPB/Vbulletin. SmF og andre gratis forum inneholder stort sett det du trenger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg liker tom phpBB3 bedre en SMF... Vis du ikke har prøvd phpBB alt da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har aldri administrert forum før, så bare det blir en utfordring i seg selv Skal teste smf nå. Hvis jeg ikke liker det har jeg lyst å test IPB om ingen har noen innvendinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå