Petteram Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Mitt bidrag ble publisert i bildekritikken 5/6-2008 Kan også sees på Onexposure Endret 6. januar 2009 av Petteram Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fra: BK: Silhuetten av en soldat Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Om jeg må velge ett av mine få i fra BK så blir det vell bildet av Lyngsalpene Fra: Bk. Lyngsalpene Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 "Den Gode Nabo" Postet her. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Må vel bli et av bildene fra oktoberfesten da, har stort sett bare deltatt på utfordringene. Valget falt på 17.oktober (Før soloppgang) Fra min Oktoberfest edit: Veldig mange flotte bilder her i tråden Endret 6. januar 2009 av Ageurk Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min tur! Var flere bilder fra 08 jeg var svært fornøyd med, og dessverre ble ikke mitt beste med i bildekritikken, så kan ikke bruke det ^^ (det kommer derimot i bildekritikken snart ) Sto mellom mitt bidrag helt på tampen av året (der jeg kun kan bruke originalen fordi edit-en kom for sent), og mitt bilde med "overbruk av structure/sharpen" Endte med dette da jeg var mer fornøyd med det akkurat når jeg så på skjermen etter bildet. Versjonen jeg bruker er rett ut fra kamera, og i min bok betyr det i alle fall noe (A) Tatt fra denne tråden Ellers er det noen få av bidragene fra denne tråden jeg vil trekke frem, da jeg vet vi alle liker oppmerksomhet PMnormal sitt bildet er veldig pent. Maranello, flott motiv og lys Sverrelerre, fredstian, gorpium har også svært gode bilder Have a nice one! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Mange flotte bidrag her må jeg si. Har ikke vært så aktiv på forumet i 2008, men mitt beste fra 2008 må bli fra bildekritikken (nomaden): Får satse på litt flere bilder å velge mellom neste år Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var ikke enkelt å få bestemt seg. så ble dette her, selv om det er spesielt, så føler jeg det er det bildet jeg ble mest fornøyd med ut i fra åssen bilde var planlagt på forhånd link til tråd :BK tråden Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Her er mitt bidrag. "Marianne og Henriette". To skumle tvillinger fra Sogns dypeste helvete. Fra tråden: "BK: Marianne og Henriette", fra, trommevirvel, bildekritikk! Endret 7. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mitt bidrag ble publisert i bildekritikken 5/6-2008Kan også sees på Onexposure Opplest og vedtatt, et klassisk bilde! Fra: BK: Silhuetten av en soldat Du vet godt hva jeg har sagt om dette før. Ypperlig. Her er mitt bidrag. "Marianne og Henriette". To skumle tvillinger fra Sogns dypeste helvete. Fra tråden: "BK: Marianne og Henriette", fra, trommevirvel, bildekritikk! Det faktum at PMnormal ikke engang kommenterer sort ramme rundt bildene er tegn godt nok på at bildet er godt. Noe det selvfølgelig er. For de som ikke har fått kommentar, jeg har ikke tid til å kommentere alle. Beklager. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En post som ikke fulgte trådens regler, en reaksjon på denne, og en endret post er fjernet. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Genialt bilde Petteram. Takk for det Dewil:-) Lenke til kommentar
eitp Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mine bilder lagt ut her, er stort sett fra Aprilfesten. Flere bilder fra den her. Dette er kanskje favorittbildet mitt. Vet ikke. Ideen bak min aprilutfordring var å hver dag prøve meg på TV2's fotokonkurranse. Dette er til utfordringen til 12. april, og tittelen skulle være "På kroken". eitp Lenke til kommentar
axXminster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Detta bildet vart posta i Bildekritikken... Du kan finne det her. Min personlige favoritt i fra 2008 var desverre ikkje posta i 2008, men av di som eg fikk posta, er dette min favoritt Lenke til kommentar
emero Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Fra tråden BK: Først på åstedet, sist til å dra Har nå tatt den ut i stor størrelse også, og er faktisk ganske fornøyd med resultatet. Endret 10. januar 2009 av emero Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mye bra her! Valget ble lett for meg da jeg bare har lagt ut 1 bilde her. Fra bildekritikken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=952601&hl= Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er litt synd, for jeg føler ikke at jeg har lagt ut mine beste bilder på dette forumet, men la gå. Her er mitt bilde Måtte fikse-trikse litt i venstre hjørne, for det var en forferdelig stygg signatur der (fra meg, selvfølgelig), men bare overse det. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Fra i februar i fjor Endret 23. januar 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Takker for kommentar, Simon. Det varmer å få slike ord fra en erfaren frilanser som deg. Tenkt å flytte til Sogn snart? Sogn Avis trenger noen som kan bruke ett kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå