Gå til innhold

Utfordring - Ditt beste forumbilde i 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min tur! Var flere bilder fra 08 jeg var svært fornøyd med, og dessverre ble ikke mitt beste med i bildekritikken, så kan ikke bruke det ^^ (det kommer derimot i bildekritikken snart :p)

Sto mellom mitt bidrag helt på tampen av året (der jeg kun kan bruke originalen fordi edit-en kom for sent), og mitt bilde med "overbruk av structure/sharpen" Endte med dette da jeg var mer fornøyd med det akkurat når jeg så på skjermen etter bildet. Versjonen jeg bruker er rett ut fra kamera, og i min bok betyr det i alle fall noe (A)

Tatt fra denne tråden

post-91287-1231281889_thumb.jpg

Ellers er det noen få av bidragene fra denne tråden jeg vil trekke frem, da jeg vet vi alle liker oppmerksomhet ;)

PMnormal sitt bildet er veldig pent. Maranello, flott motiv og lys :D

Sverrelerre, fredstian, gorpium har også svært gode bilder :)

Have a nice one!

Lenke til kommentar

Opplest og vedtatt, et klassisk bilde! :)

Du vet godt hva jeg har sagt om dette før. Ypperlig.

Her er mitt bidrag. "Marianne og Henriette". To skumle tvillinger fra Sogns dypeste helvete.

Fra tråden: "BK: Marianne og Henriette", fra, trommevirvel, bildekritikk!

Det faktum at PMnormal ikke engang kommenterer sort ramme rundt bildene er tegn godt nok på at bildet er godt. Noe det selvfølgelig er.

:)

For de som ikke har fått kommentar, jeg har ikke tid til å kommentere alle. Beklager. :)

Lenke til kommentar

Mine bilder lagt ut her, er stort sett fra Aprilfesten. Flere bilder fra den her.

Dette er kanskje favorittbildet mitt. Vet ikke. Ideen bak min aprilutfordring var å hver dag prøve meg på TV2's fotokonkurranse. Dette er til utfordringen til 12. april, og tittelen skulle være "På kroken".

post-24492-1231444893_thumb.jpg

eitp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...