IceFox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dette var et bilde jeg fikk mye positive tilbakemeldinger på, så derfor ble det mitt beste bilde fra 2008! Fra Bildekritikken Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Ikke så lett å velge, men jeg velger det siste jeg la ut i bildekritikken, siden jeg jobber meg meg selv for å tørre å bruke mennesker og andre levende vesener i bildene mine, og ikke bare landskap, bygninger o.l. En spesiell takk til alle som tar seg tid til å kommentere bilder i bildekritikken! Er altfor dårlig selv der, dessverre, men skal prøve å skjerpe meg. En som fortjener å bli nevnt ved navn, er PMnormal, som det virker som kommenterer veldig mye bilder. (Fant ikke ut åssen jeg kan bruke et bilde som allerede ligger på kontoen min her, så jeg måtte laste det opp på nytt. Noen som evt har en oppskrift på hvordan man "gjenbruker" et bilde?) Endret 1. januar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg tok bare og lastet det opp på nytt... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikkje mogeleg å bruke vedlegg opp att dessverre, so ein må laste opp på ny (med mindre biletet er so lite at det ikkje vert forminska). Dette skal verte endra på i neste versjon av IPB (forumprogramvara Diskusjon.no bruker), so når den tid kjem at Diskusjon.no oppgraderer, vil ein kunne bruke vedlegg opp att. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg fant bildet i BK tråden, trykket på det slik det kom opp i nytt vindu. Kopierte adressen, og limte det inn idenne tråden med [/img] tag. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) vel.. da slenger jeg med på også. Mitt bilde av min gode nabo Stig som satt VELDIG lenge stille mens han ventet på at jeg skulle ta bilde av han. Ble et HDR som ikke er veldig lett å få til med mennesker. Hvertfall ikke når man skal ha 3 lange eksponeringer. Her er bildet, enjoy;) Nikon D80 @ 4.5 sek, 2 sek, 8 sek. ISO 100. WB Fluorescent. Sigma 14mm f2.8 @ 4.5 Etterbehandling i lightroom og photomatix Fikk også bildet med i Autofil bladet på grunn av Foto.no's autofil konkurranse. topic: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=990940&hl= Endret 1. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ikke fordi jeg har så mange å velge i, men likevel...valget var litt vanskelig; det som avgjode mitt valg, var at jeg gikk for noe som er litt typisk meg... . Bildet er: Bilde 2 - 2.Oktober: ”Dagens blomsterfangst – ikke slutt enda”, det finnes opprinnelig her. RandiA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Det var gledelig nok ganske vanskelig å velge. I løpet av 2008 har jeg vel postet et sted rundt 75 bilder, og da er det jo godt at jeg er fornøyd med noen... Jeg falt til slutt ned på ett fra bildeserien How We Used to Live, som floppet totalt i bildekritikken på vårparten. Serien ble gjort på er forfallent badested i nærheten av Holmsbu i Hurum kommune. Bildets tittel var heller uspennende - Til bryggen: Det behager mine øyne. Endret 2. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kult bilde som jeg bumpet når jeg leste den originale tråden. Hadde det ikke vært artig hvis vi kommenterte noen av bildene vi ikke har kommentert tidligere i ettertid? Siden vi har enkel tilgang til trådene, så kan det bli artig å se bildene i ettertankens lys. Eller hva? Denne posten bør ikke kommenteres ihjel. Aktiviteten i originaltrådene taler nemlig for seg selv. Endret 2. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tja...I alle fall noen av de mest spesielle bildene jeg tok i 2008 er fra denne turen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=921626&hl= Her er ett av de Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Dette ble ikke lett. Hadde lenge tenkt å velge det eneste bildet jeg vant med i fotokonken i 2008. Men dette er vel mer representativt for min stil. Valget faller på Nagler fra svunnen tid fra bildekritikken. Tom edit: la inn bildet Endret 3. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mange fine bilder her Har sett litt bakover i bilde-kritikken etter noe av det jeg har lagt ut der, men dæven så skuffende det var Favorittbildet mitt ligger nok ikke her på akam tror jeg... Når dette er sagt, er det nok bilde av Gummi (gummistøvlene) som traff best... Jeg har alltid likt bildet, men tilbakemeldinger var over all forventning Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Valget faller på Nagler fra svunnen tid fra bildekritikken.Tom Herlig bilde det, Tom RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Mange fine bilder her Når dette er sagt, er det nok bilde av Gummi (gummistøvlene) som traff best... Kjempeflott bilde det der....nå får jeg faktisk sett en del bilder jeg har "oversett" tidligere, eller ikke hatt tid til å "bla meg frem til" RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette ble ikke lett. Hadde lenge tenkt å velge det eneste bildet jeg vant med i fotokonken i 2008. Men dette er vel mer representativt for min stil. Valget faller på Nagler fra svunnen tid fra bildekritikken. Tom edit: la inn bildet Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Stengt på ubestemt tid. Det bildet har jeg virkelig sansen for! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Stengt på ubestemt tid. Det bildet har jeg virkelig sansen for! Den stod også på short-listen ... Når jeg ser tilbake på 2008, så ble det en del brukbart. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Stengt på ubestemt tid. Det bildet har jeg virkelig sansen for! Den stod også på short-listen ... Når jeg ser tilbake på 2008, så ble det en del brukbart. Tom Bra det også...men absolutt best det du har valgt, synes jeg...knall farger i det, varme og glød... RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Stengt på ubestemt tid. Det bildet har jeg virkelig sansen for! Den stod også på short-listen ... Når jeg ser tilbake på 2008, så ble det en del brukbart. Tom Bra det også...men absolutt best det du har valgt, synes jeg...knall farger i det, varme og glød... RandiA Jeg er helt enig med Randi her, og kritikk til bildet med nagler og rust har jeg vel kommentert som en fulltreffer i originaltråden. Jeg synes også du har valgt ditt beste bilde, Randi. Jeg ville ha klonet bort litt i bunn, for da hadde blitt veldig flott. Den raskes gummistøvler er også meget bra, helt etter min smak. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette ble ikke lett. Hadde lenge tenkt å velge det eneste bildet jeg vant med i fotokonken i 2008. Men dette er vel mer representativt for min stil. Valget faller på Nagler fra svunnen tid fra bildekritikken. Tom edit: la inn bildet Et perfekt bilde. Min applaus. Når dette er sagt, er det nok bilde av Gummi (gummistøvlene) som traff best... Jeg har alltid likt bildet, men tilbakemeldinger var over all forventning Skikkelig flott hverddagsskildring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Et perfekt bilde. Min applaus. Takker og bukker. Når dette er sagt, er det nok bilde av Gummi (gummistøvlene) som traff best... Jeg har alltid likt bildet, men tilbakemeldinger var over all forventning ... Skikkelig flott hverddagsskildring. Helt enig. Dette bildet blir bedre og bedre hver gang jeg ser det. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå