mghogli Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg lurer på om noen av dere vet noe om forskjellen på Samsung HT-P1200R (par år gammelt, og ikke lengre i salg ser det ut til), i motsetning til Samsung HT-TXQ120? Grunnen til at jeg spør er at det første anlegget kostet ca 10K når det kom, og etter hva jeg har hørt spilte det tapeten av veggene. Det nye anlegget har vunnet Eisa prisen, så det ser jo ikke så ille ut, men det koster nesten bare halvparten.. derfor litt skeptisk.. Ville derfor høre om det er noen her som har noen erfaringer med disse to? What say you? - Morten Endret 1. januar 2009 av mghogli Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dette er fordi Samsung HT-TXQ120 begynner å bli "gammel" det også. Vant jo EISA award i fjor. Men dette kostet vel rundt 13000kr med en gang det kom ut... så har vært mye dyrere enn det er nå. Sitter også å grubler på om jeg skal kjøpe dette. Høy kone faktor på det også, og skal visst spille rimelig bra. Eneste negative jeg ser er at den "kun" har 1 hdmi inngang... skulle helst hatt 2 gjerne 3 av disse. Men men... kan ikke få alt Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Etter ¨å ha sjekket ut dette surround anlegget fikk jeg lyst på det selv. Men jeg lurer på en ting... Hvis jeg vil bruke PS3`n min som blueray spiller og få surround lyd ut av høytalerne, vil det gå å koble PS3 eller tven til forsterkeren som følger med i pakka? Hvis ikke får jeg jo ikke spilt spilla mine med sorround lyd liksom. Kan hende dette er noe alle burde vite, men jeg vet ikke og spør alikevel, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå