Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

håpløs forelsket igjen, trenger råd

Gjest lovehurts

Anbefalte innlegg

jeg hadde håpet hun tok iniativet først viss jeg skal være ærlig, jeg kan prøve og holde henne i hånden, men noen kyss blir det nok ikke

Selvfølgelig hadde du håpet det - da hadde alt være lett for deg!

Du trenger ikke kysse henne ennå. Prøv og hold henne i hånden først, og se hvordan hun reagerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her mener jeg intet våger, intet vinner gjelder. Lukk øyenene og go for it! Bedre og ha prøvd og feilet, enn å aldri ha prøvd. Er ei jente jeg og liker, neste gang hun kommer til meg, tar jeg en råsjangs og håper det går bra. Går det galt så si "Jeg prøvde, det er andre der ute"

Håper Handsome andy sine tips hjelpe :)

Lenke til kommentar

IKKE TENK MER!

Det er det dummeste du kan gjøre. Handling er alfa omega!

Mann jeg lover deg, du kommer til å angre så utrolig mye hvis du lar dette glippe, og det vil skje iløpet av en måned eller to, med mindre du gjør noe. Fuck dårlig selvtillit, frykt for nederlag og all den dritten.

En dag når dere er alene, ser du henne inn i øynene og smiler. Smiler hun tilbake len deg frem, og kyss henne. Det er ikke så utrolig vanskelig som du får det til inni hodet ditt.

Tenk på det fine du kan få ved å vinne denne jenta!

DON'T THINK, JUST DO!

Lenke til kommentar
dere får det til og høre så forbanna enkelt ut, jeg greier ikke og slutte og tenke

Men hva i alle dager, kan du ikke bare prate med henne? Hva skal alle med all den berøringa når han bare kan si hva han føler og stille henne det samme spørsmålet. Han vil jo uansett komme fram til det samme svaret ved begge alternativene. Og hun vil kanskje føle mer ubehag ved at han tar på henne eller kysser henne.

Lenke til kommentar
dere får det til og høre så forbanna enkelt ut, jeg greier ikke og slutte og tenke

Det er fordi det egentlig er så ufattelig mye enklere enn man tror.

Mann innser det først når man faktisk har gjort noe og føler man egentlig kunne ha gjort det for lenge lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest lovehurts

jeg har seriøst angst for og prate med henne om det, også har jeg ikke peil på hva jeg skal si heller, liksom hei jeg liker deg?

Lenke til kommentar

man skal ikke prate om det, man skal bare gjøre det

få ut fingern, ellers mister du henne og da kommer du aldri til å tilgi deg selv. ta for faen å bare se henne i øynene og smil, lenge. skal ikke mere til. drit i gaver, klemmer og alt det dær. må ha no ekte vare, øyekontakt og smil så er mye av jobben gjort. du må ikke være redd for å vise at du vil noe mere, hvis du ikke viser dette vil hun forsvinne.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Bare hopp i det, det er alt jeg kan si.

Det letteste hadde kanskje vært å be henne hjem til deg på filmkveld. Hvis du ikke tør det face 2 face, funker det fint over msn eller sms.

Når dere da sitter i sofaen, er det bare å ta en hånd over skulderen hennes. Du merker fort om hun er med på notene. Etterhvert kan du klemme henne tettere inntill deg, and go for the kiss.

Honestly, bare prøv ffs.

Lenke til kommentar

Det er ikke enkelt, det er det da stort sett aldri :)

Nå er ikke jeg den supre på å ta første iniativ, men jeg tror jeg har ganske gode ideer om hvordan det kan gjøres allikevel(Ja, høytidig kan jeg noengang være). :p

Når du møter henne, gjerne etter en klem, spør: 'Vil du danse?'. Bare være leken, spiller liten rolle om du faktisk kan danse. Ta henne i hånden, og gi henne en lett piruett, spinn henne rundt en gang, og fortsett å hold hånden etterpå. Ditt første trinn i lett, leken og intim berøring. :)

Og ikke glem å smil. Leken er stikkordet, det er tross alt det dere begger ønsker å ende opp med å gjøre til slutt - Leke i lag :)

Endret av cuadRo
Lenke til kommentar
jeg har seriøst angst for og prate med henne om det, også har jeg ikke peil på hva jeg skal si heller, liksom hei jeg liker deg?

Nei, du må ikke si at du liker henne. Siden hun er sjenert, så tror jeg hun vil føle seg litt presset hvis du sier det på den måten. Hvis hun liker deg, så blir hun bare glad hvis du prøver deg på litt kroppskontakt. Det er bedre (syns jeg og mange andre) at du forteller henne det ved å f.eks. prøve deg på et lite kyss, enn å fortelle det direkte.

Jeg tror du kommer til å angre hvis du ikke foretar deg noe, så det er bare og hoppe i det. Jeg tror ikke du har det noe bra med deg selv nå heller siden du bare går og grubler, så hva har du å tape?

Lenke til kommentar
vi har verken sofa eller tv på rommet

Og?

Tror du huleboerne hadde det eller?

Nei, men de klarte å parre for det.

Det er nesten så jeg gir opp å hjelpe deg her, i og med at du bare pøser på med unnskyldninger. Hvor gamle er dere btw?

?

Edit: Seng og soffa går for det samme. Dere har vel seng:)

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
poenget mitt er at jeg ikke kan ha filmkveld når jeg ikke har tv eller pc på rommet

hun er 19 og jeg er 18

Har hun TV eller noe sånt på rommet sitt da?

Hvis hun ikke har det eller hun bor ilag med noen så får du henne bort til deg. Du kan si at dere skal spille litt guitar, se på de flotte frimerkene.. What ever:D

Går selv på internatskole og det er haugevis av måter å få folk med inn på rommet, ofte kommer bare folk for å prate, stikk hode innom å si "hei!" Er egentlig bare å kaste seg ut i det, folk elsker at det kommer noen på besøk på rommet, enten de er forelska i deg eller ei.

Lenke til kommentar

Føler jeg fikk veldig lyst til å sparke deg bakfra nå. :)

også løftet jeg hodet for og bli møtt av hennes blå øyne, også etter og stirret litt på hverandre, så spurte "hva er det?" og hun svarte "ikke noe jeg bare ser på deg"

Hvis du slutter med slike spørsmål, og heller hadde ført ansiktet ditt sakte mot henne så hadde dere endt opp med å kysse her.

på danskebåten hjem så ble jeg med henne inn på taxfreen, hvor hun bryter ut "åååå min favoritt parfyme" jeg spurte da selvfølgelig hvilken det var og hun svarte "jean paul herre parfyme, bare så synd jeg er jente" (var det et hint til meg?)

J A.

Alderen hennes/deres har ingenting å si heller. I tillegg bor dere bokstavlig talt sammen, så å være på internat med ei man er skikkelig forelsket i må da være drømmen? Act before it's to late!

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...