denix89 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg kjøpte en vare på expert og så byttet jeg varen etter 3 dager. og så fikk jeg bare en tilgodelapp på 1000 kr. Hvis jeg da kjøper en vare som koster 500 kr og bruker det på den tilgodelappen, får jeg da restbeløpet tilbake. eller får jeg en ny tilgode lapp? Er det noen som vet? takker for all svar. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du får nok ny tilgodelapp, ellers hadde de vel utbetalt penger i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo kjøpe noe som er DYRERE, og betale resten av beløpet kontant. Kjøper du noe som er billigere, får du sannsynligvis et nytt gavekort for vekslepenger. Det fikk jeg da jeg kjøpte en 80 kroners CD for et gavekort på 150,- Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 ok. Jeg pleier ikke å handle på expert, så det var bare litt dritt at jeg skulle få tilgodelapp.. men nå har jeg fått svar. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er nok ikke bare Expert som opererer med tilgodelapper. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det varierer litt her og der.. På de fleste klesbutikker har jeg fått pengene tilbake etter å ha kjøpt et annet plagg med tilgodelapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå