lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei.. Lurte på om dette er en bra tv jeg, skal kjøpe sterio anlegg på HiFi klubben, og tenkte på denne LCD tvèn.. Skal bruke PS3 på den også. http://www.hifiklubben.no/produkter/bilde/...e_og_beslag.htm Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 noen som har vært borti denne tvèn? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 noen som har vært borti denne tvèn? https://www.diskusjon.no/om-forumet/bump-r16/ Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) beklager så mye.. Leste gjennom postene dine jada-jada, og du har selv gjort akkurat det samme før =) Men over til noe annet, er det noen andre som har en annen tv aå anbefalle da? Til rundt samme pris, helst på elkjøp eller noe Endret 1. januar 2009 av lasse958 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 beklager så mye.. Leste gjennom postene dine jada-jada, og du har selv gjort akkurat det samme før =) Men over til noe annet, er det noen andre som har en annen tv aå anbefalle da? Til rundt samme pris, helst på elkjøp eller noe Nei det har jeg ikke jeg besvarte to forskjellige spørsmål til to forskjellige furumbrukere "les din PM som jeg besvarte" Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Det kan regnes som bump. Du kunne svart på begge i et inlegg, isteden for å lage to overhverandre.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det kan regnes som bump. Du kunne svart på begge i et inlegg, isteden for å lage to overhverandre.. Nei det regnes ikke som bump les den regelen om igjen hvis det er så vanskelig å forstå. Ønsker man å skille to forskjellige spørsmål over to innlegg så er dette helt greit og også mer ryddig "min mening". Endret 2. januar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 "Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig" Du svarte på to tråder etterhverandre, med å lage to tråder. Dette KAN anses som bumping, men er IKKE ulovelig. Du kom med relevant informasjon, du svarte på det de spurte om.. Men samme kan det være. Men nok om det altså =) hehe. Kjøpte flatskjerm igår, valget falt på en 40" Sony Bravia Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig" Du svarte på to tråder etterhverandre, med å lage to tråder. Dette KAN anses som bumping, men er IKKE ulovelig. Du kom med relevant informasjon, du svarte på det de spurte om.. Men samme kan det være. Men nok om det altså =) hehe. Kjøpte flatskjerm igår, valget falt på en 40" Sony Bravia Jeg svarte på to forskjellige poster til to forskjellige mennesker og dette regnes slett ikke som bumping lær deg forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå