Camlon Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du finner henne aldri. For det andre vet du ingenting om henne annet enn at hun ser fin ut. For alt du vet har hun en helt forferdelig personlighet. Hadde du faktisk tatt kontakt kunne du ha funnet ut noe om henne, og noe kunne ha skjedd. Kan du ikke heller prøve å kontakte en annen jente du liker? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ok, du lider av AA. Spar deg for hardcore PUA akrynomer i tråder uten om PUA tråden. AA - Aproach anxiety, altså du er redd for å snakke med jenter du ikke kjenner. Dette er noe de aller aller fleste lider av, så slapp av. Det er også en hel vitenskap bak hvordan du kan bli kvitt det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tror ikke jeg har det, hehe. Akkurat dette var litt spesielt. Tid og sted spilte inn, dette var på flyplassen etter flyturen, vi skulle bare kjøpe noe i tax-free'en, hente bagasjen og dra videre. Jeg tenkte det ville bli lite tid, og at tidspunktet var noe dumt. Men så etterpå kom angringen, satan jeg angret, hehe. Men men, lite å gjøre med det nå gitt. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så du kan gå bort til hvilken som helst smell heit dame og si "hei"? Om du ikke er helt sikker så vil jeg at du går ut og prøver. Ta minst 10 stk for å være sikker. Rapport here with yer rapports. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nei, kanskje ikke.. Eller jo, hvis jeg virkelig bestemte meg for det. Hehe. Men ihvertfall, jeg har i det minste lært av dette. Merker jeg noe lignende igjen, slår jeg lett av en prat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå