fotballspiller Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har kjøpt sony hjemmekino (http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=DAVDZ860WCE2) og lurer på om det går ann å koble det slik at jeg får lyd fra både ps3'en og tv'en. tv'en har 2 hdmi innganger. takk for alle svar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 går ann å koble det slik at jeg får lyd fra både ps3'en og tv'en.Ja det kan du.Du sier ingen ting om hvordan du tar i mot tvsignalene. Vanlig antenne eller digital kabel-tv/ rikstv ? PS3-en kopler du til 'Digital Media Port' inngangen på anlegget (les bruksanvisningen til anlegget). Lenke til kommentar
fotballspiller Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) ok.. takk, har rikstv. mn hvilken kabel må jeg ha for å kople ps3'en med digital media port?? Endret 1. januar 2009 av fotballspiller Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hvilken kabel må jeg ha for å kople ps3'en med digital media port??Ved nærmere undersøkelse ser det ikke ut som mediaporten kan brukes til å kople til ps3. Du kopler både PS3 og RiksTV til digitalt. Ser på spesifikkasjonene hos Expert at anlegget har coax og optisk digital lydinngang, og en HDMI inngang (?). Har det HDMI utgang ? Har du mulighet til å legge ut bilde av baksiden av Sony-anlegget ? Bildet sendes uanset via HDMI til TVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå