ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) eg har ps3 80gb men kan ikke spille ps2 spill. er det noen programmer eg kan kansje laste ned eller noe annet og gjøre for og få det til og virke? -ikono Endret 1. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 eg har ps3 80gb men kan ikke spille ps2 spill. er det noen programmer eg kan kansje laste ned eller noe annet og gjøre for og få det til og virke?-ikono Er kun 60GB versionen som kan spille PS2 spill Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) nja det er ikke helt riktig tror eg:P mange av de eg kjenner har 80gb og ps2 spill:P -ikono ps: mener du av erupeiske? ... Endret 1. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) nja det er ikke helt riktig tror eg:P mange av de eg kjenner har 80gb og ps2 spill:P-ikono ps: mener du av erupeiske? ... Ja ikke vet jeg da, men den eneste PS3 maskina med utstyret til å være bakoverkompatibel er 60gb versionen. Edit: Tar det for gitt det er snakk om den europeiske ja. Endret 1. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 oki:( er det mulig og legge inn et program son at det blir bakoverkompatibel? -ikono Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 oki:( er det mulig og legge inn et program son at det blir bakoverkompatibel?-ikono Nei det gjør det ikke desverre. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) oki:( er det mulig og legge inn et program son at det blir bakoverkompatibel?-ikono Nei det gjør det ikke desverre. hmm ikke et eneste? (lovelig eller ulovelig) ???? -ikono ps: takk for svar og godt nytt år Endret 1. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Det mangler komponenter i selve maskina for at det skal være mulig. Disse ble tatt bort av Sony for å redusere kostnadene, og dermed utsalgsprisen på maskina. Endret 1. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det mangler komponenter i selve maskina for at det skal være mulig.Disse ble tatt bort av Sony for å redusere kostnadene, og dermed utsalgsprisen på maskina. damn en ting til: er det noen spill eg kan laste ned til den som vi har gjort son at den ikke må kjøpes? (pirat) -ikono Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det mangler komponenter i selve maskina for at det skal være mulig.Disse ble tatt bort av Sony for å redusere kostnadene, og dermed utsalgsprisen på maskina. damn en ting til: er det noen spill eg kan laste ned til den som vi har gjort son at den ikke må kjøpes? (pirat) -ikono Nei, og der lar vi den diskusjonen ligge da det bryter reglementet for forumet Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 sry-ikono Du kan jo laste ned demoer og en del gratis ps1 spill via PS Store da Har også ps3 80 GB Å jeg trudde den var bakovervendt men det var den jo selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det finnes en PS3 80GB som kan spille PS2 spill. Men det er US versjonen. Den vil da også kun spille PS2 spill fra US. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) sry-ikono Du kan jo laste ned demoer og en del gratis ps1 spill via PS Store da Har også ps3 80 GB Å jeg trudde den var bakovervendt men det var den jo selvfølgelig ikke gratis PS1 spill? vilke da? og kan PS3 spille av PS1 spill? ikkje nedlastbare men som er på cd. Endret 5. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, PS3 kan spille av PS1 spill. Det gjelder alle versjoner av PS3, men de er låst til PS1 spill fra samme region. Tror ikke noen av PS1 spillene på PSN er gratis, men de fleste koster 40 kroner, hvilket er temmelig ubetydelig. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 takk for al hjelpen:D men synn eg kjøpte 80gb-_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå