steinrr Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Enda ett bilde fra Hå på Jæren. Canon EOS 20D, Canon EF 70-200 f/4 L, 106mm, 1/[email protected], ISO 100 Endret 1. januar 2009 av steinrr Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Vldig enkelt, men også veldig pent. Dette likte jeg godt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Så enkelt kan det gjøres. Jeg liker det jeg også. Tom Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Liker det jeg også Lenke til kommentar
superbat Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Dette var utrolig kult og enkelt som alle nevner, likte det! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg orker ikke å gjenta det alt de andre har sagt, men er enig. Men synes det kunne vært noen få hakk mer kontrast, så husene kommer litt mere i fokus? Skulle ønske jeg også bodde på jæren, hvor det er så mye urørt landskap, i forhold til her i stavanger sentrum. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Stilrent og pent. Høy himmel fungerer bra, men jeg lurer på om jeg ikke ville ofret littegrann av den for å få fremhevet husene mer. Men jeg liker det absolutt jeg også. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Stilrent og pent. Høy himmel fungerer bra, men jeg lurer på om jeg ikke ville ofret littegrann av den for å få fremhevet husene mer. Men jeg liker det absolutt jeg også. Enig! Ville likt å se bildet med ørlite granne mindre himmel. ;D Stilrent og fint! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Dekorativ med en frekk komposisjon. Det er klart jeg liker slikt. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 ja jeg hiver meg på resten her, ofte er det enkleste det beste. Noe dette bildet beviser. Den blå himmelen er ikke spesielt spennende men pga av motivet i totalt så kler denne himmelen motivet perfekt. Ville som noen har nevnt tatt en anelse av toppen men det er bare småpirk. Liker bildet veldig godt ! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Blant det aller beste jeg har lagt merke til i BK. Jeg ville ikke skåret en pixelrad i noen retning på dette bildet. Komposisjonen er stram og flott. Kutt litt himmel og bildet nærmer seg ordinært ganske fort. Bildet fortjener virkelig en stor print. Lenke til kommentar
gorida Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 fantastisk. zen og stilren. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg ville ikke skåret en pixelrad i noen retning på dette bildet. Komposisjonen er stram og flott. Kutt litt himmel og bildet nærmer seg ordinært ganske fort. Jeg er helt enig. Riktig bra komposisjon. Steinene hører hjemme akkurat slik de står, noe som gjør at himmelen er i balanse med resten av bildet. Syns PMnormal traff ganske godt med Dekorativ med en frekk komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå