Gå til innhold

Komplett Gamer i05 - inkludert 24" skjerm! fra komplett.no

Anbefalte innlegg

Bestilte denne pcen i jula, men uten skjerm, tastatur og mus, har det fra før. Venter i spenning på posten. La på 2Gb RAM, 650W og oppgraderte til E8500, oppgraderingen av prosessor var ikke akkurat nødvendig, men hadde bare lyst på en smule mer kraft. Skal bli moro å få spilt litt på den nye pcen når den kommer.

Hei

Gidder du "rapportere" når du har sjekket eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg gjøre, men jeg spiller ikke WOW. Spiller endel BF2 og så fikk jeg GTA 4 til jul som skal bli moro å prøve. GTA 4 krever endel etter hva jeg har lest rundt i forumet, men håper denne pcen skal holde.

Fikk mail idag om at pcen var i posten, håper den kommer før helgen. Da vet jeg hva helgen skal brukes til:)

Lenke til kommentar

Fikk pcen igår og fikk etter litt strev GTA 4 til å fungere.

Benchmarken i GTA 4 ga følgende resultater:

Statistics

Average FPS: 46.95

Duration: 36.96 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 64%

Video memory usage: 98%

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: Medium

Render Quality: High

View Distance: 25

Detail Distance: 37

Gjennomførte en test med 3DMark06 og fikk 13751.

Har ikke mye peilig på benchmark testing, men kanskje tallene sier deg noe. Eller noen andre som kanskje kan si noe. Har ikke prøvd å stille på noe som helst for å få bedre resultater.

Jeg er fornøyd med pcen. GTA 4 går som en drøm uten lagging. Og BF2 går også kjempe bra, ihvertfall mye bedre enn på den gamle pcen min.

post-162126-1231579069_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg å kan medele deg med at denne pcen er knallgod, jeg bestillte den før jul (takk og pris for det, da ble det ikke så dyrt xD) jeg fikk den etter ca en uke, jeg fulgte med hvor den var med posten sin nettside. Når den kom åpnet jeg den og den funket som den skulle. Jeg spiller ikke så veldig krevende spill bare Halo 1 og Commend and Conquer 3 Tiberium wars. Kansje litt UT3 men alt dette tar pcen på high uten problemer. Et smart triks kan være å overklokke CPU til 3.2 Ghz. Ellers så er det litt kos å få en skjokolade med pcen så du kan godte deg med mens du spiller på den for første gang. Et GODT kjøp! :D

P.S På min Pc så måtte jeg oppdatere skjermkort driverne selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...