BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei! Jeg er etter en pc som skal egentlig mest være til wow spilling og surfing på nettet. Jeg likte tilbudet til komplett.no link: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 som tilbyr meg "hele pakka" (skjerm, maskin, mus og tastatur). Men er den dårlig til spilling f.eks wow? det står jo at den heter Komplett gamer i05 da, men er den rask? vil jeg ha problemer hvis jeg har wow oppe mens jeg surfer på nettet? TAkknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dårlig nei, du trenger ikke mer enn det der til å kjøre wow på maks. Den der kan kjøre andre nye spill på maks også. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis du bare skal game wow, så kan du jo få en pc for litt rimligere penge. Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Hei... Jeg vil gjerne ha denne ja, en ser bra ut, OS'n er på 32 bit det vi da si at jeg ikke kan utnytte alt rammen...hvordan får jeg skiftet ut det??? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg vurderte den samme pc'en, men fant denne istedet. Med ca de samme delene, er de rundt den samme prisen+at du får med vannkjøling på CPU. 64bit vista ser ikke ut til å være der, men jeg har sendt en mail til komplett der jeg spurte om de kunne tilby det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Den har bare 2gb med ram så du får unyttet all rammen. Med mindre du har kjøpt mere da. Jeg ser ingen 64-bit på konfiguer selv, så du må nokk kjøpe selv. Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Men hvordan kan jeg da få 4 gb ram? det er det som er lism gjelder for en stasjonær pc.... Er det noen da som eventuelt kan sette sammen en handlevogn med alle delene som trengs for å bygge en spill maskin unkludert skjerm, mus og tastatur PS: ikke så himla dyrt.... Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo ha 4gb på 32-bit os men du får bare brukt 3,5gb elr no. Bra å ha 4gb så du slipper å kjøpe nytt når du f.eks skal oppgradere til windows 7 Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo ha 4gb på 32-bit os men du får bare brukt 3,5gb elr no.Bra å ha 4gb så du slipper å kjøpe nytt når du f.eks skal oppgradere til windows 7 Men er det ingen mulighet for å få denne pc'en med 64 bit? Hvis ikke kan noen lage en handlevogn som inneholder alle bitenene som jeg trenger for å lage en spill pc (inkludert skjerm, mus og tastatur) Takker Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Vist du trykker på "konfigurer selv" under Kjøp knappen, kan du trykke på "PC Uten OS, White Box PC Skal kun brukes i PC Produksjon -1002.20" Og så kan du legge til en 64-bit windows i handlevognen din. Samt kan du og velge 4gb RAM, på konfigurer selv, for 200kr ekstra. Edit: ps. da må du og installere Windows selv, vist ikke du vil at komplett skal gjøre det. Tror de gjør det for noen kroner ekstra. Er ikke helt sikker. Endret 1. januar 2009 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke stress å installere windows, men finne drivere hvis de ikke medfølger... Det tar litt tid, spesielt hvis produsentene er late. Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Hvilket ram kort burde jeg ha? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Skjønner ikke hvordan du kan vurdere denne PC'en i det hele tatt når Netshop har DETTE tilbudet. Der kan du også velge 64-bit OS hvis du vil . Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Må jeg bygge den selv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Må jeg bygge den selv? Nei . Lenke til kommentar
BerntBerntsen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Må jeg bygge den selv? Nei . Sikker? MEn en ting til, hvis jeg vil ha trådløs nett (hvis jeg velger det) hvilken av de 3 valgene må jeg ta da? Hvis jeg ar den dyreste (f.eks) kan jg da gå hjem og starte pc'en og koble meg til trådløs nettverks router'n jeg har her hjemme? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Den PCen du har, går under PC-Bygger. Det vil si at komplett bygger den for deg. Hvis du bare legger sammen produkter i handlevognen blir du nødt til å bygge den selv, noe som er enkelt og Angående internett så mener jeg det skal gå bra, har en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322676 sånn så det, fungerer meget bra ! Var bare sette medfølgende CD i PCen å installere og putte den i USB hullet.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Må jeg bygge den selv? Nei . Sikker? Ja. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det med nettverk, hvis du har det med som en del av pc-bygger pakken. Tror jeg driverne er installert og det er klart for bruk. Lenke til kommentar
Malme Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Bestilte denne pcen i jula, men uten skjerm, tastatur og mus, har det fra før. Venter i spenning på posten. La på 2Gb RAM, 650W og oppgraderte til E8500, oppgraderingen av prosessor var ikke akkurat nødvendig, men hadde bare lyst på en smule mer kraft. Skal bli moro å få spilt litt på den nye pcen når den kommer. Endret 4. januar 2009 av Malme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå