steinrr Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) En klisjé - men fin "for dét"? Canon EOS 20D, Canon EF 17-40 f/4 L, 40mm, 1/[email protected], ISO 100 Endret 2. januar 2009 av steinrr Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Dead center is deadly. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Ja, jeg prøver som regel å unngå det - men akkurat her syntes jeg det ikke gjorde noe - eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Regler er til å brytes. Noen ganger fungerer det å midtstille, andre ganger ikke. I dette bildet, så ville jeg fjernet noe av det sorte, da det ikke bidrar i dette bildet. Tom Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Synes ikke det gjorde så mye at du har midtstilt motivet ditt her. Bildet er fint, men er enig i at du gjerne kunne kuttet litt i bunn slik som Tom foreslo. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Enig med Tom i alt, men synes ikke alt det sorte nødvendigvis er en stor synd. Det fungerer jo litt som en fot for en stor statue. Men det er i alle fall litt overdrevet her, men jeg har jo ikke sett bildet på print. Av og til fungerer det som ikke fungerer digitalt bedre på print. Klisje? Javisst. Men en grei bruk av solnedgang, som alle de som legger ut tomme solnedganger bør ta til seg. For slik skal det gjøres. Det er fremdeles en klisje, men det er en klisje med noe å se på. Ikke en solnedgang uten elg, for å si det slik. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg liker fargene, siluetten og det midtstilte motivet, men jeg er også enig med Tom i at det gjerne kunne vært kroppet noe i bunnen. Mvh Francis Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg i motsetning til Francis liker ikke siluetten i dette bildet, jeg vil mye heller ha informasjon i de svarte områdene. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Prøver meg med en ny versjon som ikke er midstilt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2009 Der tok du vekk for mye, synes jeg. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå