Gå til innhold

[Løst]instalerte ett vista theme på xp. alt ble borte. hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei ;

Jeg instalerte ett vista theme på xp. også når det var gjort fucka alt seg. det eneste som kommer opp når jeg starter maskina er bakgrunnen og oppgbehandling hvis jeg trykker ctrl,alt,delete.

noen forslag til hvordan jeg kan få fikset maskina uten og instalere xp på nytt ?

(btw - har nettopp gjort det og det er en kjedelig jobb så jeg vill helst ikke gjøre det igjen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No hadde eg nettopp skrevet ein long post, så greide eg å sletta heile.

Men me tek det på nytt.

Trykk på Windowstasta + R. (Windowstasten er den med flagget på mellom CTRL og ALT.

No kjem kjør vindauget opp, eller?

Skriv inn følgende i vindauget:

C:\WINDOWS\Resources\Themes\Luna\luna.msstyles

Trykk så på Enter, og Themes vindauget til Windows burde komme opp (eventuelt at temaet berre kommer opp).

Hvis ikkje kan du prøve å skrive "rstrui.exe" i Kjør feltet (utan " og ").

Då kjem du inn på systemgjennoppretting og kan stille maskina tilbake nokre dager (med andre ord til før du kjem til å sette på temaet).

Lukke til.

Eg prøver å forklare så godt eg kan no, å skyt kanskje i blinde (eg sitt nemlig ikkje på Windows, og har ikkje ein Windows maskin for meg no).

Lenke til kommentar

Takk for hjelpa .

men jeg fant ut at jeg kommer inn på kjør fra oppgavebehandlinga.

ingen ting funker av det du sa , men jeg kom meg til systemgjennopprettinga , men når jeg gjennoppretter og maskina restarter så får jeg feilmelding om at den ikke gikk igjennom,

28 des var da jeg byggde den oppatt.

men når jeg gjennoppretter til etter alle driverene var på plass får jeg samme feil melding,=(

tror nok jeg må bygge den oppatt om ingen kommer med noe fornufftig,

Lenke til kommentar

Ka skjer når du startert mssyle fila?

Kan du komme inn i Themes mappa om du opner den frå Kjør? (C:\WINDOWS\Resources\Themes\) Prøv å klikke på ein av dei. Windows Classic eller noko.

Fungerer sikkermodus?

Trykk F8 under oppstart (før Windows logoen) heilt til det kjem ein oppstartsmeny. Velj sikkermodus og prøv her. Skriv det berre for ordens skuld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...