michael691 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det hadde vært kult å hatt avataren til brukeren rett over der det står: Logget Inn som: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Eg ser ikkje heilt poenget med det. Treng du sjå avataren din heile tida? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg tror ikke at dette hadde sett bra ut. Du vet da vel hvordan din egen avatar ser ut? Har du glemt det kan du sikkert poste et innlegg, eller gå inn på profilen. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tja, mulig det hadde sett show ut. Trådstarter får ta det opp med teknisk drift. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er ikke noe poeng med å ha det. Men som sagt, det hadde vært fint Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, jeg er tildels enig med deg, derfor synes jeg du skal bringe det videre. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg ser ingen grunn til å ha avataren der trådstarter mener den skal være. Synes det er greit som det er. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kan ikke fatte hva som skal være så flott med dette. Det eneste jeg ser for meg er at jeg må bla unødvendig for å finne menyene jeg skal ha. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Etter hva jeg har forstått trengs det ikke å bla noe mer med denne modellen enn man allerede gjør i dag. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis jeg har forstått plasseringen rikitg så vil jo flere menyvalg blir dyttet ned under mitt "synsfelt", og scrolling må til. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det kjem an på oppløysninga på skjermen. Drift les vel forresten trådane her, so å «ta det vidare» er lite vits i vil eg tru. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, ja, det er jo klart. Men med mitt "oppsett" vil det bli sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg