Nautica Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ComputerCity Har tenkt og kjøpe en Flatbedscaner og dem er ganske rimelige på den jeg vil ha. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med kjøp fra dem,angående varebeholdning,leveringstider,reklamasjoner,etc. Synes selskapet virker litt suspekt,men er nok bare jeg som er litt paranoid Lenke til kommentar
art Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ComputerCity Har tenkt og kjøpe en Flatbedscaner og dem er ganske rimelige på den jeg vil ha. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med kjøp fra dem,angående varebeholdning,leveringstider,reklamasjoner,etc. Synes selskapet virker litt suspekt,men er nok bare jeg som er litt paranoid Hei! God service i den sjappa. Ikke minst så er det greie priser også. Ikke noe suspekt med det selskapet der. De er store med Siba i ryggen. Arthur Lenke til kommentar
tingo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har aldri handlet på postordre fra ComputerCity, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg har handlet ganske mye i den lokale ComputerCity sjappa, og det er helt greit det. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Han duden fra ComputerCity som ofte er aktiv i forbrukerrett er veldig bevisst på forbrukerrettigheter. Så er resten av gjengen som jobber der halvparten så bevisste på dine rettigheter som forbruker, så burde det være trygt å handle derfra. Jeg tror personlig at det finnes mange webshopper som er verre plasser å handle fra! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tipper du sikter til meg, BennyXNO. Takker for positiv omtale. Liker å tro at vi er ganske seriøse på ComputerCity. Har en stor organisasjon i ryggen og mange år i markedet. Dersom du bor i Oslo kan du jo alltids komme og besøke oss i vårt varehus på Alnabru. Ellers kan du lese brukererfaringer som ligger inne i prisguiden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ser ut som min skepsis var/er ubegrunnet,så blir nok til og bestille fra dem i løpe av helgen. Der her på HW får ha kjempetakk for hjelpen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Et lite resyme. Bestilte scanner'en av dem,vare ikke på lager som forventet men fikk med ukjent leveringsdato. Sente en mail tilbake til butikken om dem hadde en anelse om når den var på lager igjen,om det var snakk om uker eller måneder.Fikk mail tilbake at dem ikke kunne si når den var tilbake i butikken,så jeg avbestilte orderen da jeg regnet med at det ville ta tid da dem ikke hadde noen ide om når den var tilbake på lager. Tre dager etter avbestillingen var den tilbake i butikken noen hundrelapper dyrere en før,så jeg har nå i dag bestilt den igjen og får den vel om noen dager. En ting er sikkert logistikk er helt på bånn der når dem ikke har ordrebekreftelser fra levrandører og ikke vet at varer er på vei tre dager før de kommer,eller er det noe annet som ligger til grunn der i gården tro ?. Endret 15. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Vi hadde dessverre ukjent leveringstid på denne varen slik jeg forstår saken (har mange kunder i butikk som også har spurt), og da blir det bare å gjette hvis vi må si noe. Grunnen til at prisen har gått opp er at innkjøpsprisen har steget. Det at dollarkursen har steget så kraftig siden i fjor sommer gjør at vi ser et påslag på store deler av sortimentet. Dette er noe som vi også ser hos de fleste av våre konkurrenter. Startet på enkelte produktgrupper allerede i desember. Håper du ellers blir fornøyd med din nye scanner. Endret 15. januar 2009 av Nuffern Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Prisoppgang forstår jeg,den er over hele linja Men varesporing skulle ikke være noen problem i dagens dataalder,en viss anelse må man da ha om varer er på vei eller ikke. Hos oss får vi alltid ordrebekreftelse og hvis ikke varen er tilgjengelig i Norge så får vil en antatt leveringsdato og blir oppdatert hvis ikke datoen kan overholdes. Ingen sure minner,bare litt frustrert. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg forstår deg, så her har vi selvfølgelig en jobb å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå