Gå til innhold

Counter-Strike: Installasjon av Admin mod

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har behov for Admin mod til Counter-Strike, i grunn fordi jeg har av og til en server i gang. Møter ofte på cheatere og sånt, har lyst å gi noen venner "rcon" osv.! Men til saken: Kan noen forklare meg punktvis hvordan admin mod installeres, eller linke til en side (norsk forklaring).

Har lest readme filene, men føler meg ikke helt i form for tiden, har så masse andre tanker i hodet at jeg ikke forstår så mye av det...

Og husk da at jeg vil ha en veldig enkel, forståelig, norsk forklaring.

Hvis det finnes noen spesielle admin mods, så gi meg en link til den du forklarer for, så kan jeg laste den ned.

For at forklaringen din skal bli litt mer forståelig kan dette være nyttig:

Counter-Strike ligger på: "D:Counter-Strike"

Tusen takk for all hjelp!

Hvis du er interesert i å joine serveren engang og spille med meg add meg til MSN, server IP'en sier jeg ikke her!

OBS: Kanskje noen gidder å være ekstra snill å gi meg noen nyttige kommandoer så slipper jeg å begynne å rote i de readme filene etter kommandoer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for og kicke en fyr så anntar jeg at du kan bruke det samme som iallefall jeg gjør med name komandoen jeg skriver for eks: name "Eurofighter is best

det er alt, " gjør at du kan ha mellomrom

så da kan du prøve: kick "player 2

eller noe i den dur

Lenke til kommentar

for å kicke folk, trenger du egentlig bare å skrive inn litt av navnet.. en unik del, vel å merke.

alternativt kan du skrive status i consolen og finne nicket. det vil vises sånn :

cheat0r-hax0r-killar2k 120955 23809098 + en del smånumre.

det er tall nummer to som er wonid'en, og for å banne/kicke, skriver du admin_ban 23809098.

Lenke til kommentar

Kan jo faen... *kremt* sorry! Kan jo ikke banne når jeg ikke har admin mod... Kan noen please si meg hvordan det installeres, har gjort noe, men når jeg starter CS og velger team (CT eller T) fryser det og lyden går i loop... Så vet ikke om jeg har gjort noe feil eller... ?

Lenke til kommentar

Admin mod er for bruk med dedicated server. Og denne skal helst stå på en PC for seg selv..

Hvis du skal kjøre dedicated og vanlig play på samme comp må du la serveren kjøre på port 27016 siden cs bruker 27015 til vanlig.

Jeg vil anbefale at du bruker clanmod istedet, det er nesten helt likt men er generelt bedre.

Lenke til kommentar

asså, ville jo anbefale at du prioriterer å lære deg basic engelsk fremfor å sette opp en CS-server da, men det er jo mitt syn på saken... :-?

Og denne skal helst stå på en PC for seg selv..

og denne skal helst isoleres fra alle andre PCer i nærheten ettersom det er et velkjent fenomen at PCer som kjører dedicatede CS-servere blir mobbet av andre PCer... (mobbing fører igjen til dårlig selvtillit, spiseforstyrrelser, selvmord og diverse annen dritt)

sorry folkens, kunne ikke dy meg... :p

men det første jeg skrev er ganske seriøst...

Lenke til kommentar
Og denne skal helst stå på en PC for seg selv..

og denne skal helst isoleres fra alle andre PCer i nærheten ettersom det er et velkjent fenomen at PCer som kjører dedicatede CS-servere blir mobbet av andre PCer... (mobbing fører igjen til dårlig selvtillit, spiseforstyrrelser, selvmord og diverse annen dritt)

:D

Lenke til kommentar
Jeg har behov for Admin mod til Counter-Strike, i grunn fordi jeg har av og til en server i gang. Møter ofte på cheatere og sånt, har lyst å gi noen venner "rcon" osv.!

Først og fremst, du "behøver" ikke Admin mod! Du kan kick, ban og andre ting uten slike utilitys. Admin mod bruker heller ikke rcon, dette bruker du utenom..

Det blir noe slik som dette i console med rcon:

Du setter først rcon passord: rcon_password <pass her> [eks. koko]

rcon_password koko

Så kommer kompisen din inn på serveren og skriver:

rcon_password koko

.. Er ikke vanskeligere enn det. Nå kan han ta alle kommandoene som du kan som server op. slik som:

kick

ban

sv_gravity

map cs_siege

Alt mulig.. Untatt slap.. men hvem bruker dette uansett?

--------------

Hvis du har problemer med å kicke personer fordi dem har så rare navn, så gjør du slik som dette:

først tar du listplayers i console, da får du fram alle players og noen tall.

så tar du: kick 213 eller ban 213 (hvis 213 er tallet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
for å kicke folk, trenger du egentlig bare å skrive inn litt av navnet.. en unik del, vel å merke.

alternativt kan du skrive status i consolen og finne nicket. det vil vises sånn :

cheat0r-hax0r-killar2k 120955 23809098 + en del smånumre.

det er tall nummer to som er wonid'en, og for å banne/kicke, skriver du admin_ban 23809098.

Du kan sakene dine der ja :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...