Gjest mafister Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Musa mi hakker så veldig og eg er blitt fortalt at eg må åpne den og renske den meg eg veit ikkje korleis eg skal få ho opp????????? :sad: Jeg kan litt om elektronikk så når jeg får åpnet den er det sikkert bare en ledning som har hoppet av. Hvis noen har noe tips så trenger jeg det veldig? Må du programmere ny driver til musa hvis du "fikser" litt i den. Tenkte jeg skulle gjøre sånn at den går av seg selv der jeg sier den skal gå. Da slipper jeg å bruke handa så mye. Det er så farlig å få muse syke Please hjelp Hilsen Olga Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg går utifra at du har kulemus, og de er ikke så veeldig vanskelige å renske akkurat :smile: Du snur musa på hodet og vrir litt på den ringen som ligger rundt der du ser kula. Da bør du kunne få av ringen, og få kula ut. Så kan du bruke f.eks. en pinsett for å fjerne rusk og rask som har festet seg på de tre små hjulene (du ser dem når du tar ut kula). Jeg går utifra at du snakker om å legge inn en form for stemmegjenkjenning i musa (?). I det tilfellet, hvis du faktisk får den til å gjenkjenne kommandoer, må du nok lage noen nye drivere gitt :wink: Det høres imidlertid litt unødvendig ut, siden man ikke nødvendigvis MÅ få musesyke av datamusbruk. Bare passe på så man sitter behagelig og avslappet, så burde det gå fint. Det har det iallfall gjort med meg :smile: Lenke til kommentar
Howard Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Bruker "Olga" er herved utestengt fra forumet etter en rekke totalt useriøse postinger. De postene/trådene det gjelder er blitt slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå