abene Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Programmet Irfanview kan nå lastes ned i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Allright. Irfanview er det beste bildeprogrammet i mine øyne. Bruker dette også til å komprimere bilder, da den til og med gjør jobben bedre enn photoshop. Håper at ved "nye hurtigtaster", så menes det at det er flere hurtigtaster, og ikke at de forrige er byttet. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Irfanview er det eneste jeg savner fra Windows. Finnes det noe tilsvarende til Mac? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo lese blogginnlegget her, http://www.ryanblock.com/2006/08/wheres-irfanview-for-mac/ , samt kommentarene under, selv om at den muligens er litt utdatert. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Synd dette programmet kun er for definitive amatører. Jeg brukte det før, men nå kommer det dessverre til kort, til og med i forhold til Picasa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg