Gjest Jeg liker henne, men liker hun m Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Både jeg og hun går på samme trinn (Ungdomskole). Jeg liker da henne veldig mye. For øyeblikket er vi bare bestevenner, men det jeg lurer på er om hun liker meg. - Vi skriver hjerter og slikt til hverandre. - Vi kaller hverandre for pus og slikt. - Vi sier at vi er glad i hverandre ofte. (Opptil flere ganger hver dag) - Vi forteller alt til hverandre. - Hun vil bestandig ha webkamera på når vi snakker på MSN. Pluss noe mer jeg ikke kommer på i slengen. Tror dere hun liker meg? Og har dere eventulelt noen tips til hva jeg skal gjøre for å bli sammen med henne? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei. Jeg tror hun ikke tåler trynet ditt og ikke vil ha noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Beklager for å si dette , men du har mest sannsynlig fallt i vennefella dersom dere har vært venner en stund. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd meg med en "move" på henne så fort som mulig... Lenke til kommentar
Benor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan jo spørre om dere skal finne på noe bare dere en kveld. Hvis dere ikke gjør det allerede da... Gjør det som må til, men ikke stress. Og for guds skyld ikke ta den;"Skal vi bli sammen" eller "Vil du bli kjæresten min?". Da hadde du skremt meg til skogs. Lenke til kommentar
Gjest Jeg liker henne, men liker hun m Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vi er ofte ute og finner på noe, men vi har aldri vært alene, men hvis vi finner på noe bare vi to, hva skal jeg gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
Benor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kino, film, middag, skitur, konsert, TV-kveld... Det er da tusen ting man kan gjøre og som vil gjøre susen Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Prøv å ta på henne og kyss henne. Enten får du jackpot eller du må bevege deg videre her i livet. uansett har du et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå