Gå til innhold

Tilbakemeldinger på hjemmeside

Anbefalte innlegg

Heisann..

Holder på å lage en hjemmeside Løktasiden

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på fargevalg, font, ja rett og slett hva dere synes. Har ikke drevet så mye på med hjemmesider så jeg trenger gode råd og tips! (spesielt når det gjelder fotoalbum)

Kommer stadig ny info som legges ut, og mange av sidene er bare halvferdige pga at en del tekst og bilder mangler.

All kritikk og komentarer mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann..

Holder på å lage en hjemmeside Løktasiden

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på fargevalg, font, ja rett og slett hva dere synes. Har ikke drevet så mye på med hjemmesider så jeg trenger gode råd og tips! (spesielt når det gjelder fotoalbum)

Kommer stadig ny info som legges ut, og mange av sidene er bare halvferdige pga at en del tekst og bilder mangler.

All kritikk og komentarer mottas med takk!

Sendt deg mail, hadde satt pris på et svar ;)

Lenke til kommentar

:) joda teksten kommer etterhvert! Holder på med den nå.

Tar litt tid å skrive infoen inn og bilder osv ska scannes..

Har sett på den fargen på menyen, og du har helt rett, den er ikke helt bra! :)

Tips til farger som passer? Må jo passe litt med banner osv.

Lenke til kommentar

tips: bruk websikre farger only! Funker best da...

Så slipper du å komme en dag på skolen å oppdage at den flotte oransje fargen du valgte er pissgrønn! 8)

Bare et tips!

Vil gjerne ha det scriptet jeg og.. kunne fått bruk for det til senere anledning!

Lenke til kommentar

bildet øverst var virkelig helt forferdelige å se på, bør kanskje jobbe endel med graffikken på det.

En annen ting er det at en side som den helt klart bør bygges av div og css, alle de tabellene gjør bare siden mye tregere, men nå vet jeg ikke noe om dine html/xhtml kunnskaper så det er kanskje mye å kreve eller?

Lenke til kommentar

sånn i første omgang er det ikke egentlig fargene, men jeg lurer på en ting hvis du har laget bildet i photoshop, har du da bare gjort det rett om til jpg og så lagret. Mener å huske at man må bruke noe som heter Optimize(e.l.) først for at ikke hele bilde skal bli forandra da man lagrer som jpg eller andre små formater.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tatt en titt på siden din nå med laptopen min, siden i seg selv var ikke så værst men jeg syns at headeren var veldig stygg. Jobber du mer med den blir hele siden ganske bra.

(Jeg har faktisk tenkt å begynne med terningkast, så hvis noen er i mot kan de si i fra nå :p)

Terningkast: 4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...