jarah Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hei! Jeg tok meg initativ til og lage en offentlig spilleliste på Spotify! Alle kan legge til låter i spillelisten, på denne måten kan alle sammen bidra med noe. NB: Ser helst at man legger til maks 3-4 låter av de du synes er best, slik at ikke listen blir så kolossalt lang. Spillelisten er og finne her: Søk i Spotify: spotify:user:stienj:playlist:1FbW8Hy5RdqaNryWF1XHQF Eller HTTP-link: http://open.spotify.com/user/stienj/playlist/1FbW8Hy5RdqaNryWF1XHQF P.S! Skriv helst hvilke låt du la til, slik at vi vet hvem som la til låten. Ikke spørr om invite i denne tråden! Happy Listening, og godt nyttår! Endret 1. januar 2009 av stienj Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det finnes vel en slik allerede? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hehe, artig! Viste ikke at dette gikk ann. Legger til et par sanger, som jeg liker atm. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bra tiltak! Jeg la til to sanger av The Attic. Lenke til kommentar
joaacn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Bra, har lakt til ett par sanger. Bare div radiotopper osv. Endret 5. januar 2009 av joaacn Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ligger allerede en ganske fyldig en her: ClickMe Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tråden fortsettes her: Spotify favoritter av diskusjon.no Denne tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg