Grizzler Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei, vurderer å søke på jobb hos Game de utlyser deltid jobbing. Hva kan jeg forvente å få i lønn? Er 21 år har gått ett år salg og service men ellers ingen spesiell erfaring i butikk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror de fleste ligger på rundt 119,- i timen som deltidsansatt over 18 år. Lenke til kommentar
veos Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) 124,50,-/timen er vel tariff for butikk/handel, om jeg husker rett. Ikke skyt meg om jeg tar feil! Endret 4. januar 2009 av vegardostrem Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Stemmer vel at tariffen gikk opp i sommer, tror jeg referer til den gamle. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bah. Faen ta de i H&K som forhandler seg fram til særavtalen for bensinstasjoner, vi får så mye dårligere betalt enn alle dere andre! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) 124,50,-/timen er vel tariff for butikk/handel, om jeg husker rett.Ikke skyt meg om jeg tar feil! Skal ikke skyte deg, men tariffen er nok på 119,48. EDIT: Og tariffen skal gå opp 1. april hvert år mener jeg. Endret 7. januar 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 PureChaos: Sikker på at det gjelder alle bransjene? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Egentlig ikke, var kanskje litt skråsikker der. Men i dagligvarebransjen er det ihvertfall sånn jeg sier. Så ordet butikk og tenkte matbutikk Kan godt hende det er forskjellig i elektronikk- og spillbransjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er i alle fall forskjeller på lønnen på bensinstasjoner og på dagligvarehandler. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 119,48 i dagligvarebutikk. Hvor mye tjener du på bensinstasjon Herrbrun? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Husker ikke, men kan sjekke når jeg kommer hjem. De største forskjellene er på UB-tilleggene. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei, vurderer å søke på jobb hos Game de utlyser deltid jobbing. Hva kan jeg forvente å få i lønn? Er 21 år har gått ett år salg og service men ellers ingen spesiell erfaring i butikk. Kan godt være at du begynner med en lønn på mellom 115 - 125 kr/t, i og med at du ikke har særlig utdannelse eller erfaring fra butikk fra tidligere. Men regner isåfall med at du vil stige noen kroner temmelig raskt. Begynte selv med 117 kr for ett år siden. Nå har jeg rundt om 141 kr/t uten at tillegga er regnet med. Det skal være sagt at jeg ikke jobber i butikk da. Endret 17. januar 2009 av Gnomenz Lenke til kommentar
Cie Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nå er det jo ikke sikkert Game følger tariff da. Spillbutikken jeg jobbet i tjente jeg 100 kroner timen i, og jeg var fylt 20. Etter hvert ble begynnerlønna hevet til 105,- i timen. Ikke noe å skryte av altså. Men dette var jo ikke Game, da, så ikke sikkert det er mulig å sammenligne i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå