head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Alle ungdommer har vell gjordt rampestreker. Jeg og noen venner gikk rund i nabolaget og skjøt opp litt små fyrverkeri, enn venn av meg tok en "Happyspring" i et bosspann. Da kom en mann etter oss løp alle vekk men siden det ikke var meg som gjorde det tenkte jeg at han ikke kom til og gjøre. Meg noe, men istedenfor var han voldelig og brutal på måten han dradde meg bort til en nabo. Og når jeg nektes truet han meg og tok et hardt tak i armen min. Da tok meg bort til en nabo som tok bilde av meg og krevde navn og nummer. Hadde han egentilg rett til og kreve navn og nummer, mens trusler er i hverfall ikke lovelig, han sa til og med at viss jeg skulle komme til bake til det nabolaget ville han ikke ringe politiet men han ville ta hånd om meg. Han påstod også at jeg var full noe som jeg ikke var. Jeg er 15 år. Endret 1. januar 2009 av head_hunter Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Måtte jeg si navnet mitt tlfnr, og hadde han lov og ta og dra meg og gi meg trusler. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 u trenger ikke si noe og det er forbudt å ta bilder av noen uten å ha samtykke fra den som tar bildet. du kan likegjerne anmelde han siden du åpenbart ikke har gjort noe ulovlig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har du noen paragrafer jeg kan printe ut og vise til han. men er det ikke sånn et viss du er med noen som gjør noe idiotisk så er du medskylding selv om du ikke gjorde det selv Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Enten så ER du full, ellers så trenger du å bruke litt ekstra tid på å skrive skikkelig. Les igjennom det du skrev, også redigerer du det. Redigert: Det over var ment til første post, men ok. Ja, du vil være medskyldig. Hvis han truet deg med at han skulle "ta seg av deg" istedet for å ringe politiet, så har du jo en situasjon du burde fortelle foreldrene dine om. Du tjener i alle fall ikke noe på å begynne å skrive ut paragrafer for og ta opp med han. Du er medskyldig, så du har ikke ditt på det rene, men at han tar bilde av deg, og truer deg med å ikke komme tilbake igjen, er noe du burde fortelle foreldrene dine, så får DE vurdere en eventuell anmeldelse. Endret 1. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Enten så ER du full, ellers så trenger du å bruke litt ekstra tid på å skrive skikkelig. Les igjennom det du skrev, også redigerer du det. Redigert: Det over var ment til første post, men ok. Ja, du vil være medskyldig. Hvis han truet deg med at han skulle "ta seg av deg" istedet for å ringe politiet, så har du jo en situasjon du burde fortelle foreldrene dine om. Du tjener i alle fall ikke noe på å begynne å skrive ut paragrafer for og ta opp med han. Du er medskyldig, så du har ikke ditt på det rene, men at han tar bilde av deg, og truer deg med å ikke komme tilbake igjen, er noe du burde fortelle foreldrene dine, så får DE vurdere en eventuell anmeldelse. SÅnn no er første post bedre. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Egentlig synes jeg nesten den ble værre, men ok. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Egentlig synes jeg nesten den ble værre, men ok. begynner og bli litt usakelig og off topic men kansje det er du som er full Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 begynner og bli litt usakelig og off topic men kansje det er du som er full Usaklig og off topic? Jeg har gitt deg svar, hvis du leste min første post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå