theGunner76 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har jo sympati både for palestinerne og israel selv om jeg ikke kan stå inne for hva de holder på med... Helghast soldatene bør faen meg springe fort i min stue den 25... Ingen kødder med moder jord! Super tråd kongrudi. Takker! Men en ting jeg lurer på. Hvor i denne historien foregår kz 2? Du skrev kz 1 startet rundt 2357. "Varte" dette spillet bare ca 2 år og kz 2 tar over der kz 1 sluttet? Har ikke spillt kz 1... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Wow! Utrolig lang førstepost må jeg si! Enten er du sinnsykt fan av KZ, eller så har du bare litt lite å gjøre på Samma for meg, dette kan komme til nytte for meg når jeg skal spille KZ2 i februar. (?) Jeg har ikke spilt det første spillet i serien, men nr. 2 ser ganske så heftig ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Wow en del jeg ikke visste, har jo lest mest mulig å spilt igjennom 1ern en del ganger på ps2:) men men greit å få alt på bordet, temmelig avanserte greier:) Gleder meg så heftig til 2ern, tror det blir årets spill no doubt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke hvis God of War 3 kommer i år. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke hvis God of War 3 kommer i år. Sant nok, vil tro det også, da har vi en uavgjort :S Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eller Uncharted 2, eller Infamous, eller et nytt Ratchet. Men foreløpig, la oss hype Killzone 2 gjennom taket! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 har jo sympati både for palestinerne og israel selv om jeg ikke kan stå inne for hva de holder på med... Helghast soldatene bør faen meg springe fort i min stue den 25... Ingen kødder med moder jord! Super tråd kongrudi. Takker! Men en ting jeg lurer på. Hvor i denne historien foregår kz 2? Du skrev kz 1 startet rundt 2357. "Varte" dette spillet bare ca 2 år og kz 2 tar over der kz 1 sluttet? Har ikke spillt kz 1... Regner med at KZ2 starter etterpå alt dette - vi skal jo ta kontroll over Helghan. Og med både Vekta og Hellghan under vår kontroll, så har ikke Hellghast noe fotfeste lenger og romskip kan kjøre fint mellom de ytre koloniene og jorda uten å bli skattelagt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er D-dagen, og vi skal inn i Nazi-Tyskland! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Må vel lese meg gjennom denne rett før spillet kommer, husker ihvertfall ingenting av historien i KZ1. Så det blir greit å få litt bakgrunnshistorie før det smeller den 25. februar Halo 3 and Gears of War 2 = go to bed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå