Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har lest historien 2 ganger. Men klarer fortsatt ikke helt å skjønne kordan tingene skjedde. UCN eller ka de no het hadde forsikret seg de to planetene som Helghast fikk? Det var de to planetene d hele tiden var snakk om, sant? Den ene var veldig fin å bo på mens den andre var langt ifra like fin å bo på. UCN hadde forsikret seg de to planetene fordi de skulle ta resurser fra den planeten med så masse resurser og slik og frakte det til jorden. Men for å komme dit måtte de gjennom stedet til den andre planeten, så derfor ville de ha begge. Men d endte med at de måtte gi de to planetene fra seg fordi at de mistet to store ship eller ka d var. Så kjøpte helghast de to planetene. Men på et eller annet vis så fikk UCN etter en stundt tatt over den fine planeten som endte med at alle helghast-folket stakk til den andre planeten. Der utviklet de seg litt pga. at d var så vanskelig å bo der. Så ble en wannabe-Hitler type født som etter en stundt ble leder for helghast og han ville ta over alle koloniene og etterlate folket på jorden til å sulte ihel? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Historien var mye enklere å forstå enn posten din. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hehe. D e fordi eg kortet den så jævlig ned og ikke husket navnet på... noe. Men får bare lese gjennom den en 3. gang Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Takk for den KongRudi, greit å vite for meg som skal ha KZ2 og ikke har spilt KZ1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Eg klarer bare ikke å la være å ha sympati med Helghast. Eg skjønner godt koffor de gjør d de gjør. Kanskje de overdriver litt med planen om å sette opp en blokade mot jorden slik at de blir etterlatt for å sulte ihel, men Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Til og vere 350 år i framtidener ikke våpene serlig futuristic ut. tviler på de har Rød-grønn punktiskte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, uff. Spillet kommer til å floppe, siden jeg ikke finner no-reload-maskingevær-med-supersikte-som-har-autoaim. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Til og vere 350 år i framtidener ikke våpene serlig futuristic ut. tviler på de har Rød-grønn punktiskte. Punktsikte e jo genialt. Koffor skulle de ikke ha d? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Til og vere 350 år i framtidener ikke våpene serlig futuristic ut. tviler på de har Rød-grønn punktiskte. Hørt om hard sci-fi? Mer realistisk med andre ord. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Se bare på hvordan våpene var for etpar hundre år siden. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Basisteknologien er fortsatt den samme. Just play the game, haters and naysayers GTFO Og nei, konstruktiv kritikk er ikke lov Endret 10. januar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg var vell egentlig bare overrasket over at det var 350 år fram i tiden trodde det vår kansje 20-30år fram i tiden. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tror ikke d har gått tom for resurser på jorden og at de har nok teknologi til å bosette seg på andre planeter om 20-30 år Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tviler på at våpenene til de vanlige soldatene er så utrolige om 350 år. :-/ Du får nok helt sikkert skikkelig avanserte våpen o.l. også.. Flere som så den KZ-Details videoen fra CES?; http://www.gametrailers.com/player/44194.html Mygg-skyer foran lys, kakkerlakker på på bakken, og smådyr i treene, flagg som tar fyr og brenner realistisk. I tillegg til alt det andre.. Herregud. Så ikke en dritt av det i den berømte pre-rendra target-video'en fra 2005, den må oppgraderes.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Tror ikke d har gått tom for resurser på jorden og at de har nok teknologi til å bosette seg på andre planeter om 20-30 år Det ser veldig realistisk ut, men dette er ikke en dokumentar eller profeti, bare ett spill. Angående å ha teknolgi til å i teorien bosette seg på andre planeter om 20-30 år er jeg sikker på at vi har. Vi har trossalt bosatt oss i verdensromet over kortere perioder, på romstasjoner. Men det er urealistisk at vi vil prøve og forlate solsystemet med det første, hovedproblemet er at hele greien vil være ett enormt sjanse-spill, og folk må bli veldig desperate for å være villige til å prøve - reise på ett romskip kanskje over flere generasjoner, til en plass som kanskje ikke har levbare forhold, og du kommer aldri tilbake til jorden. :-/ I tillegg er det enorme kostnader og ressurser som trengs. Men umulig er det ikke. Tror det mest realistiske vi kan håpe på, er å få våre romstasjoner mest mulig 'selvforsynt' innen de neste 50 år. og øve oss derifra. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Såvidt jeg vet har menneskene i KZ-universet bosatt seg der det er mulig i vårt solsystem, og Alfa Centauri er vår nærmeste stjerne. Derfor er det et ganske "believeable universe". Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kjempetråd! Leste alt, og dette var utrolig bra lesing! Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kudos til KongRudi for en briljant post! Jeg ble glad for å se at det faktisk er brukt litt tid og krefter på å lage et solid fundament historiemessig, dette er noe jeg vet å sette pris på i spill. Som mange andre har nevnt merker jeg også en viss sympati for Helghast. Forhåpentligvis går den over til 25 feb. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Regner med den sympatien forsvinner når eg har fått spilt spillet. De kan jo ikke ha lagd et spill der man skal kjempe mot den man har mest sympati for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå