Gå til innhold

Killzone 2 - Historien om KZ-universet

KongRudi

Anbefalte innlegg

Jeg har lest historien 2 ganger. Men klarer fortsatt ikke helt å skjønne kordan tingene skjedde. UCN eller ka de no het hadde forsikret seg de to planetene som Helghast fikk?

Det var de to planetene d hele tiden var snakk om, sant? Den ene var veldig fin å bo på mens den andre var langt ifra like fin å bo på. UCN hadde forsikret seg de to planetene fordi de skulle ta resurser fra den planeten med så masse resurser og slik og frakte det til jorden. Men for å komme dit måtte de gjennom stedet til den andre planeten, så derfor ville de ha begge. Men d endte med at de måtte gi de to planetene fra seg fordi at de mistet to store ship eller ka d var. Så kjøpte helghast de to planetene. Men på et eller annet vis så fikk UCN etter en stundt tatt over den fine planeten som endte med at alle helghast-folket stakk til den andre planeten. Der utviklet de seg litt pga. at d var så vanskelig å bo der.

Så ble en wannabe-Hitler type født som etter en stundt ble leder for helghast og han ville ta over alle koloniene og etterlate folket på jorden til å sulte ihel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at våpenene til de vanlige soldatene er så utrolige om 350 år. :-/

Du får nok helt sikkert skikkelig avanserte våpen o.l. også.. :)

Flere som så den KZ-Details videoen fra CES?;

http://www.gametrailers.com/player/44194.html

Mygg-skyer foran lys, kakkerlakker på på bakken, og smådyr i treene, flagg som tar fyr og brenner realistisk.

I tillegg til alt det andre.. Herregud.

Så ikke en dritt av det i den berømte pre-rendra target-video'en fra 2005, den må oppgraderes.. :p

Lenke til kommentar
Tror ikke d har gått tom for resurser på jorden og at de har nok teknologi til å bosette seg på andre planeter om 20-30 år

Det ser veldig realistisk ut, men dette er ikke en dokumentar eller profeti, bare ett spill. :p

Angående å ha teknolgi til å i teorien bosette seg på andre planeter om 20-30 år er jeg sikker på at vi har.

Vi har trossalt bosatt oss i verdensromet over kortere perioder, på romstasjoner.

Men det er urealistisk at vi vil prøve og forlate solsystemet med det første, hovedproblemet er at hele greien vil være ett enormt sjanse-spill, og folk må bli veldig desperate for å være villige til å prøve - reise på ett romskip kanskje over flere generasjoner, til en plass som kanskje ikke har levbare forhold, og du kommer aldri tilbake til jorden. :-/

I tillegg er det enorme kostnader og ressurser som trengs.

Men umulig er det ikke.

Tror det mest realistiske vi kan håpe på, er å få våre romstasjoner mest mulig 'selvforsynt' innen de neste 50 år.

og øve oss derifra. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kudos til KongRudi for en briljant post! Jeg ble glad for å se at det faktisk er brukt litt tid og krefter på å lage et solid fundament historiemessig, dette er noe jeg vet å sette pris på i spill. Som mange andre har nevnt merker jeg også en viss sympati for Helghast. Forhåpentligvis går den over til 25 feb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...