Rudde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hey, tenkte jeg skulle starte en lek jeg å xP Leken går ut på at du skal ønske deg noe en ting. eks. "Jeg ønsker meg en bamse, gjør du?" Svar: "Nei, jeg ønsker meg en sykkel, gjør du?" Eller "Ja, men ønsker meg mer en sykkel, gjør du?" Eller "Ja, ønsker du deg en bamse?" Ett ønske pr tråd, ikke dobbelpost! Jeg starter Jeg ønsker meg en tempur seng, gjør du? Endret 1. januar 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, gjør du? Jeg ønsker meg...hmmm...den heftigste iMac'en som finnes! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det gjør ikke jeg. Jeg ønsker meg C4 sprengstoff. Gjør du? Lenke til kommentar
Glema Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, jeg ønsker meg billappen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, jeg ønsker meg en lovelisering av raketter i Norge, gjør du? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei! Jeg ønsker meg min egen øy som bare er min. Her har jeg alle butikker og sånt + at jeg eier alt så jeg kan få alt gratis! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ønsker ikke jeg, ønsker meg all verdens tilgang til iTunes musikk + figjøring av RDM lås + en nettverkslinje på 1GB/s slik at jeg fikk lastet dem ned på null-komma-niks! Gjør du? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jepp Jeg ønsker meg alt gratis Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Nee, Jeg ønsker meg full tilgang og kontroll over RapidShare sine servere, gjør du? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ønsker meg uendelig ønsker Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) homo, tjaa.. JA! Jeg ønsker meg masse rart jeg !, gjør du? Endret 1. januar 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ja det gjør jeg, men masse rart er lite spesifikt og dermed kommer man ikke langt. Jeg ønsker meg et par millioner jeg gjør du? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ønsker meg en bilett til USA's sprengningsområder samt et par 100 doskåler og pissualer + 50 KG dynamitt, nei vent...make it 100! Så skulle jeg stablet alle pissualene oppåhverandre og dassene deretter, men med all dynamitten på bunnen. Så: "KABOOM"!!!!! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Ja egentlig, men ønsker meg mer tur til Las Vegas Nyttårsaften 2010 med opphold på Hard Rock Hotel Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ønsker meg bilett til Monster Magnet konsert, ønsker meg hauevis av Nomis gensere osv... Ønsker jeg Bose Compasion 5, ønsker meg svømmebasseng, ønsker at jeg kunne bytte ut skjermkort på PC'en, eller: Jeg ønsker at pc'en min dro til helvette så jeg kunne kjøpe en nye en! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ehh, nei xP Ønsker meg Intel i7 basert PC, gjør du? OO Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ja. Ønsker meg mindre snø, gjør du? (snød ca 1 meter på et par dager). Endret 4. januar 2009 av Glema Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja jeg ønsker meg mindre snø... Ønsker meg maskingevær Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 JAAA! Jeg ønsker meg 24" skjerm, gjør du? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei Jeg ønsker (meg) å komme inn på forsvarets helikopter skole. Altså bli helikopterpilot og sette regninga på forsvaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå