Dead_Rabbit Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg kan ikke huske at det har tatt så lang tid når jeg gjort det. Anyways, jeg tror oppstartsalternativene som atlef linka til kan være lurt å teste ut. Jeg har hatt hell med acpi=off før... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ok da dropper jeg testen, begynte å bli litt utålmodig etterhvert. Men nøyaktig hva skal jeg skrive inn? bare acpi=off? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 memtest86+ varer omtrent så lenge du gidder å kjøre den, men har den ikke rapportert noen feil etter 2 timer så er det ganske trygt å anta at det ikke er minnet som er problemet. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Fantastisk, acpi = off gjorde susen, det virker nå! Tusen takk for hjelpen, nå er det bare å prøve å fikse trådløst nettverk i Ubuntu ^^ Finnes det en måte man kan scanne for trådløse nettverk, og ikke måtte skrive inn navnet manuelt? Igjen, tusen takk! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Husk at du må legge til den opsjonen i menu.lst på linjen som heter noe sånt som dette (pass på at det ikke # forran den): nonaltoptions=quiet splash Dette gjøres lettest med en teksteditor med root-rettigheter (feks alt +f2 og kjør): gksu gedit /boot/grub/menu.lst Endret 2. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå