ukjentbrukergitt Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 dette er det mest fustrerende spillet som finns der ute! holder på å pælme det i veggen. hvorfor er AIen så sykt variabel? noen ganger bare står den der eller går på samme teknikk hele tiden, andre ganger monger den løs på deg og du er dau i løpet av få sekunder. og hvorfor er nest siste boss vanskeligere enn siste boss?!!? noen som har en god teknikk å ta motaro på? jeg klarer å ta han en gang i skuddåret. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ja, si det. Har merket det jeg og. Selv ikke med Action Replay er dette lett. Jeg har det, og jeg har brukt det for udødelighet. Men uansett, cpu-en er så god at uansett om du er udødelig, vil det ta veldig lang tid mellom hver kamp, men du vinner i hvertfall. Endret 2. januar 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 det du må gjøre.. er å.. legge ned dsen... og starte å spille dissidia ff på psp. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 er det det slosse spillet mellom ff folk? det må jeg jo ha en gang, men mortal kombat er så klassisk, skulle bare ikke vært så sykt vanskelig Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nei=P er et helt normalt jrpg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå