tørrfisk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 I present to you: Stigma Diabolicum Lurer på hvorfor de ikke ble signa : Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Lurer på hvorfor de ikke ble signa : Lurer på hvor mye tid de har lagt ned i det surret der og om de faktisk var fornøyd etterpå. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Har faktisk 3 låter på pc'en min av dem som jeg sikkert fant med et eller annet obskønt fildelingsprogram for 8 år siden. De er faktisk mye dårligere enn den som er i videoen der. Skal faktisk ta å laste dem opp til youtube i løpet av natta. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hva er den stygge surrelyden? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hvis det er den norske Stigma Diabolicum, så er det jo folk fra både Mayhem, Arcturus og Emperor! Musikken på den sangen var ikke spesiellt bra, etter min smak, men vil da si at Bård ``Faust`` Eithun har bedre band å styre med Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skjønner ikke. Er det en låt? Hører bare støy jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 lol sikkert stilig som bakgrunns-musikk til eit eller anna skummelt... men ellers, omgwhatisthisshit?! Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det der syntest ikke jeg at vi kan kalle for musikk.. Det var bare støy.. =/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Uhm....blanding av tunnel ved E6 i rush'en fordreid litt og en didgeridoo? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Dette var jo ikke mye black metal? Endret 8. januar 2009 av Knorvelur Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tviler på det var en låt, var vel heller litt bakgrunnslyd til videoen der de viser frem coverne sine. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dette var jo ikke mye black metal? Skal få posta de 3 låtene jeg har, så kommer du til å trekke det tilbake Det er veldig sort, men veldig dårlig. Det høres ut som noen har brukt pc mikrofon i kjelleren, mens noen spiller oppå loftet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 OP sangen er veldig dårlig eksempel, tipper det var et forsøk på å skape noe nytt ala "Ummagumma" av Pink Floyd. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 OP sangen er veldig dårlig eksempel, tipper det var et forsøk på å skape noe nytt ala "Ummagumma" av Pink Floyd. Dårlig eksempel på hva? Alt jeg har hørt fra dette bandet er møkk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Her har dere første låt (den beste) http://www.youtube.com/watch?v=ye7VKJHHv58 Skal uploade en synth solo fra dem asap. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Folk må vell skjønne at dette er en dårlig spøk? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Måtte bare le når jeg så trådtittelen. Latterlig dårlig blackmetal band, Gitt ut 26 demoer uten hell (Connect the dots) Huff, det der var så tørt at det er brannfarlig. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Folk må vell skjønne at dette er en dårlig spøk? Uhm.. What? På hvordan måte er dette en spøk? Endret 9. januar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå