oleredv Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sidan eg er i den heldige posisjon å ha eigendom i USA som inneheld olje hender det at det kjem sjekkar derifrå. Det irriterande med desse er at det er svindyrt å veksle dei inn (60 kr i den lokale banken, synd skandiabanken ikkje kan gjere sånt). Eg har difor funne ut at det enklaste var om selskapa som er innvolvert i dette kunne overføre pengane til ein konto eg hadde i ein bank "over there" med eit bankkort knytta til. Så er spørsmålet kva slags bank dette skulle vere. Det einaste kriteriet er at kortet må vere billig i bruk. Forslag? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Tydeligvis feil plass å spørre....... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hvis du har bank i amerika, ville ikke det blitt veldig dyrt å bruke i bankterminaler/minibanker i norge? Koster jo f.eks 30 spenn ca å ta ut i minibank i Italia når du har kontoen i norge.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hadde håpa at dei hadde noke som likna på Skandiabanken der borte...: :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå