Gå til innhold

Kjøpe ny Telefon hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg Skal Kjøpe meg ny telefon no fordi den gammle Sony Ericsson k800i begynner å tulle mye.

Vet ikke helt hva jeg skal velge har sett på, en del telefoner som:

-Sony Ericsson C905

-Sony Ericsson XPERIA X1i

-Samsung GT-i8510 INNOV8

-Samsung SGH-I900 Omnia 16 GB

-HTC Touch HD

-HTC Touch Pro

-Nokia N96

-Iphone 3G

Viktige Ting:

-Kamera

-Musikk

-Helst Stor Skjerm

-Bra og se film på

-3.5 mm Lyd utgang

-Super 3G

-GPS

-Wi-fi

Noen som kan si hvordan telefon jeg burde gå for?

Takk På Forhand.

Endret av Nr1Iversen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg Skal Kjøpe meg ny telefon no fordi den gammle Sony Ericsson k800i begynner å tulle mye.

Vet ikke helt hva jeg skal velge har sett på, en del telefoner som:

-Sony Ericsson C905

-Sony Ericsson XPERIA X1i

-Samsung GT-i8510 INNOV8

-HTC Touch HD

-HTC Touch Pro

-Nokia N96

-Iphone 3G

Viktige Ting:

-Kamera

-Musikk

-Helst Stor Skjerm

-Bra og se film på

-3.5 mm Lyd utgang

-Super 3G

-GPS

-Wi-fi

Takk På Forhand.

Jeg har ikke så mye peiling på de andre telenfonene, men Iphone har jeg selv.

Musikk: Programmet du må ha er Itunes, veldig enkelt med bare å legge musikken innpå Itunes, og koble i kabelen så kjør den alt av seg selv:) Lydkvaliteten er bra, og volumet er akeptabelt. Musikken er delt veldig lett inn i Sanger, Albumer, og artist m/m..

Sjermen er helt vilt, touch'en funger bra, og er svært nøyaktig. og sjermen er bra og stor, med enkele trykk på sjermen, du kan F.eks skrive meldinger på ett tastatur akuratt som ett vanlig, bare i miniformat.

Film: For å legge inn filmer trenger du ett program til og konvertere filmen, men det finnes tusenvis av på nettet. Å se på film fungerer svært bra, sjermen er stor og med å trykke på sjermen så kan du få fram ett "display" og velge hva du vil gjøre med avspilling, stopp, og neste film.

Innplugging: er en stor forbedring ifra Iphone, til Iphone 3G.. Iphone 3G har ikke "uthulling" der du putter inn kablen. Og er derfor svært irriterende på Iphone at du F. Eks ikke kan bruke Porta Pro Hodetellefoer, eller andre..

3G: er noe jeg ikke bruker mye, men det er artig å ha iblant, den funkere bra og er ganske rask med oppfangingen av bevelgelser.

GPS: er god, og den finner fram, det går fort hvis du er tilkoblet et Wi-Fi nett. men det funkerer bra med "Edge" også. Den er veldig brukervenlig og er grei å slå opp andresser med, og har mange forskjellige instillineger.

Wi-Fi: den er veldig god, du finner ett nett og kobler deg på, men kan hende du trenger nettverkkode for å komme inn. Selve internett er ganske kjapt og er veldig enkelt å bruke. Når du vil skrive inn en hjemmeside så kan du bruke den lodrett, eller du kan snu telefonen vannrett og da vil alt snu etter også..

IPhone er veldig enkel å forstå, det er mange som har hatt HTC og skiftet til Iphone fordi den er ikke så avangsert. Jeg vil ambefale den sterkt, og det er tøft å brife litt med den, det er gankse stilig...

Spør hvis du vil ha mere Info:=)

MHV

THomas

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye peiling på de andre telenfonene, men Iphone har jeg selv.

Musikk: Programmet du må ha er Itunes, veldig enkelt med bare å legge musikken innpå Itunes, og koble i kabelen så kjør den alt av seg selv:) Lydkvaliteten er bra, og volumet er akeptabelt. Musikken er delt veldig lett inn i Sanger, Albumer, og artist m/m..

Sjermen er helt vilt, touch'en funger bra, og er svært nøyaktig. og sjermen er bra og stor, med enkele trykk på sjermen, du kan F.eks skrive meldinger på ett tastatur akuratt som ett vanlig, bare i miniformat.

Film: For å legge inn filmer trenger du ett program til og konvertere filmen, men det finnes tusenvis av på nettet. Å se på film fungerer svært bra, sjermen er stor og med å trykke på sjermen så kan du få fram ett "display" og velge hva du vil gjøre med avspilling, stopp, og neste film.

Innplugging: er en stor forbedring ifra Iphone, til Iphone 3G.. Iphone 3G har ikke "uthulling" der du putter inn kablen. Og er derfor svært irriterende på Iphone at du F. Eks ikke kan bruke Porta Pro Hodetellefoer, eller andre..

3G: er noe jeg ikke bruker mye, men det er artig å ha iblant, den funkere bra og er ganske rask med oppfangingen av bevelgelser.

GPS: er god, og den finner fram, det går fort hvis du er tilkoblet et Wi-Fi nett. men det funkerer bra med "Edge" også. Den er veldig brukervenlig og er grei å slå opp andresser med, og har mange forskjellige instillineger.

Wi-Fi: den er veldig god, du finner ett nett og kobler deg på, men kan hende du trenger nettverkkode for å komme inn. Selve internett er ganske kjapt og er veldig enkelt å bruke. Når du vil skrive inn en hjemmeside så kan du bruke den lodrett, eller du kan snu telefonen vannrett og da vil alt snu etter også..

IPhone er veldig enkel å forstå, det er mange som har hatt HTC og skiftet til Iphone fordi den er ikke så avangsert. Jeg vil ambefale den sterkt, og det er tøft å brife litt med den, det er gankse stilig...

Spør hvis du vil ha mere Info:=)

MHV

THomas

Takk For svar.

Laget denne tråden uten å ha lest nokka tester, no som jeg har lest litt har lista minska litt. Iphone har mange Pluss, men også mange minus.

Det som er det ligger på no er:

-Sony Ericsson XPERIA X1

-Samsung GT-i8510 INNOV8

-HTC Touch HD

-HTC Touch Pro

Åltså en telefon som kjører Windows. Foreløping så trekker kjøpet mot Sony Ericsson XPERIA X1. Men den har også noen mangler, som alle de andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Viktige Ting:

-Kamera

-Musikk

-Helst Stor Skjerm

-Bra og se film på

-3.5 mm Lyd utgang

-Super 3G

-GPS

-Wi-fi

Takk På Forhand.

Jeg selv ville enten ha gått for i8510 Innov8 eller Touch HD alt etter hva du vektlegger mest av kamera eller stor skjerm/gode filmmuligheter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Viktige Ting:

-Kamera

-Musikk

-Helst Stor Skjerm

-Bra og se film på

-3.5 mm Lyd utgang

-Super 3G

-GPS

-Wi-fi

Takk På Forhand.

Jeg selv ville enten ha gått for i8510 Innov8 eller Touch HD alt etter hva du vektlegger mest av kamera eller stor skjerm/gode filmmuligheter.

Kjøpte Htc Touch Hd:)Veldig Førnøyd Så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...