Gå til innhold

Hvordan kan jeg få en pc til å virke uten tastatur og mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg starter pcen, stopper det.. trenger mus og tastatur.. hvordan kan jeg få den til å virke UTEN det? Trenger mus+tastatur til noe annet.. gidder ikke kjøpe nytt.

 

du må koble ut skjermen og sette den i kaldt vann i et døgn. Samtidig må du fylle kabinettet med potetmos. Det pleier å virke. Da kan du bruke pcen til hva du vil uten mus og tastatur. Den finner frem selv. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hvis du er ute etter at maskinen skal starte opp uten at den stopper med feilmelding om at mus/tastatur mangler kan du i BIOS slå av denne sjekken.

 

Bruke maskinen uten tastatur/mus? Da må i det minste maskinen være tilkoblet nettverket slik at du kan styre den fra en annen maskin MED tastatur/mus vha. f.eks. programmet TeamViewer.

 

Var det noe sånt du lurte på eller er jeg på jordet? ;)

Lenke til kommentar

ler...tanken slog meg att for å komme seg inn i bios trenger man fungerende tastatur i utgangspunktet så jeg hoppet over det rådet ;)

 

Seriøst dog, hvis tastatur funker så er det gjerne noe lys et sted på det, kan være greit å teste med et annet gammelt tastatur bare for å utelukke att det ikke tatt kvelden, det er da selvsagt avhengig av modell å sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...