Reddog Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg skal chippe julegaven. Nintendo WII'en. Har googlet litt rundt de siste dagene, og kommet frem til at jeg tror en D2Pro 9 loddefri chip er tingen. Noen som har erfaringer? Noen som har gode tips til hvor de selges rimelig? Har funnet en "butikk" i Australia som selger, og et par i Norge. Jeg synes at prisen på 700-800 for en chip er drøy, men markedet bestemmer vel. Kom gjerne med noen synspunkter til valg av chip og nettbutikk for å bestille. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har tenkt samme tanken så si ifra om du finner et bra sted å sende wiien tilfor chiping Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har ikke tenkt å sende inn wiien. Jeg skal gjøre jobben selv. Men leter etter webshoper som selger D2Pro chippen. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ÅÅja Er du veldig god til å lodde da? Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Tanken var å kjøpe en D2Pro loddefri chip. Ser ut til at den skal virke greit. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 ugh.. kjøp wiikey 2!! chippen har 5-6 ledninger å lodde (du må mest sannsynlig lodde 6 pga du har en helt ny maskin) Wiikey 2 Specifications Compatible with DMS, D2A, D2B, D2C, D2C-2 and D2E chipsets Compatible with all regions, USA, JAP, PAL and KOREA Compatible with D2B "cut pin" drives (does not require the cut pins to be connected) Fully configurable and updatable via DVD Advanced automatic region detection with fallback (works even if a drive is changed to a different region Wii) Region override for Wii and Gamecube games Direct Boot of Wii original, import, and backup games Direct Boot of Gamecube original, import, and backup games Direct boot of homebrew in GC mode Supports multi-disc games, DVD-R, +R, +RW (no bitsetting required) Supports Dual Layer Supports factory made 'silvers', even with incorrect header data Supports, SMG, SSBB, Mario Kart and other 'problem' titles Streaming audio-fix for Gamecube games Diskspeed configurable via DVD, with separate settings for different media types Recovery mode makes it impossible to brick the chip with a bad flash 8Mbit onboard flash for storing data and applications Rock solid performance with 3.3V FPGA core and high quality components Multifrequency Ringpiece Oscillators (MRO) for optimum performance, even with problem drives Onboard status LEDs Lenke til kommentar
padda Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg kjøpte D2Pro loddefri chip fra modnet.no til 695,-. Fikk den kjapt (ser at de er utsolgt nå, så du må sikkert vente litt), var veldig enkel å sette sammen, og virker som en drøm nå. Sjekk bare at wii-en din er kompatibel først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå