wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Liker du et bra spill tar du 4'ern. Så enkelt og greit er det faktisk. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) CoD5 både SP og MP sugde! Jeg fordrar rett og slett ikke det spillet, så angrer felt på at jeg ønsket meg det til jul. Nei holder meg til gode gamle Cod 4. Du synes mp suger i CoD5, men liker den i CoD4? Ganske poengløst i og med at det er 100% likt om man ser bort i fra våpen. Ja, digger CoD 4, og har vel spilt det i rundt 200 timer. Hver gang jeg skal spille CoD5 blir det til jeg går ut av det etter 10 min, blir så forbanna på våpnene. (Er flere andre ting jeg også ikke liker) Endret 2. januar 2009 av aleksanderro Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 jeg syntes 5 er best men fortsatt endel bugs der :s Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Swatdude, har du ramlet og slått hodet ditt ? CoD4 MP er en av de beste som man kan få tak i innen FPS'es Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå