Lukilock Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hallo! Overskriften ble ikke helt bra men Uansett; Jeg bruker Mozilla Thunderbird som e-post progra. Når jeg skal svare på en mail jeg har mottat så kommer svaret mitt nederst på e-posten, ikke øverst slik det gjør i Outlook. Slik det er nå så må jeg selv gå øverst i tekstboksen og skrive, finnes det en måte slik at den begynner automatisk øverst? Godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ja det gjør det. Skal lete det frem i løpet av morgendagen (hvis jeg står opp tidsnok). Har gjort det selv. Godt nyttår! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gå til account settings -> composition and adressing (for kontoen det gjelder) og endre nedtrekksmenyen "then" til "start my reply above the quote". Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Også jeg som var innpå der hele tiden i går uten å se at det sto "start ovenfor den siterte tekstem" ! Takk for hjelpa Endret 1. januar 2009 av Core2dou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå