L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 JEg trodde jeg hadde mistet halvparten av min favoritt musikksamling. Men så sjekket jeg backupen av backupen. Og der var den heldigvis. Glad for å kunne puste lettet ut! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Backup er lurt ja, eg har mye dyrebart som kan gå tapt om nokko skulle skje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har alltid tenkt at JEG kommer ikke til å få bruk for det. Men den gang ei Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Gid jeg hadde vært like rutinert.. Samler på musikkvideoer. Rett før folka kom på fest, skulle jeg rydde opp i samlinga mi på xboxen som da fungerte som mediacenter. Overførte filene til pc'en. Slettet videoene på xboxen. Ryddet opp der, og laget mapper. Skulle så overføre videoene tilbake til mediacenteret. Men hva ER det jeg ser.. "Filnavn" 0 bytes? 400 musikkvideoer ble borte. Igjen satt jeg med 800 av totalt 1.200 musikkvideoer. Den festen ble avlyst da det ikke var mange som turde å komme når jeg var så sinna som jeg var da.. I dag er jeg oppe i ca 1.500 musikkvideoer på mediacenteret. Og backupløsningen er på plass. Dette skal ikke skje igjen.. Backup er smarte saker .. det var det en som fikk smertelig erfare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå