Gavekort Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei! Kva er erfaringane dykkars med Norton 360 v2? Eg har brukt dette ei stund no, har ikkje oppdaga nokko uvanleg høyt systemkrav eller treig scan osvosv. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg bruker også Norton 360 - har brukt både v 1.0 og 2.0 - og synes det er et alle tiders sikkerhetspakke. Jeg kjører programmet på alle maskinene jeg administrerer, inkludert en noen år gammel bærbar PC med 256 MB RAM og Intel Celeron 1,3 GHz. Også den merker jeg nesten ingen negativ endring i ytelse. Før jeg installerte Norton 360 testet jeg Bitdefender Total Security 2009, men da gikk PC-en som sirup. Jeg liker at alt ved 360 foregår så automatisk. Dermed kan man også installere den på PC-en til ens besteforeldre, og deretter bare glemme den - mye arbeid spart. Jeg har sansen for at den tar back-up og utfører diskopprydding og defragmentering og lignende automatisk, så jeg slipper å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Korleis er det med virus-databasen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå