Gå til innhold

Er HP Pavilion a6655 grei til World of Warcraft gaming og andre lignende spill?

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg har tenkt til å kjøpe en HP Pavilion a6655, men er litt usikker på om den er bra til å kjøre spill som World of Warcraft. Jeg liker tilbudet fra MPX.no som tilbyr meg Hp Pavilion a6655 m/ skjerm, mus og tastatur til pris 6000 kr. Er det noe jeg burde vurdere å bytte ut som grafikkort/skjermkort eller noe annet lignende for å gjøre det enda bedre? Er ikke ekspert, men må jo ha en data uansett :p. Jeg vil gjerne ha en god gaming pc og jobbe pc og det ser ut som denne kan være noe, men det er bare en ting som gjør meg skeptisk og det er hvis den kommer til å lagge mens jeg spiller wow og om det kommer til å gå treigt når jeg surfer på nettet... Er det noen som kan svare meg på dette?

Er takknemlig for ABSOLUTT ALLE svar!!!

Godt Nyttår forresten:D

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WoW er online spill som ikke krever så mye plass på harddisken, men det krever litt via nettet.. Det som har vært dårlig på pcer jeg har hatt før er at jeg ikke kan ha wow oppe mens jeg surfer på nettet fordi da tar det fem år før jeg får komme på en ny side, hvis du forstår....

Men er det noen som lism kan anbefale en gaming pc som ikke er så himla dyr, helst med skjerm, hvis ikke kan dere linke en skjerm da som ikke er så dyr som passer til pc'en.

Lenke til kommentar

WoW funker greit på laptop, men... det største problemet blir de nyere ekspansjonspakkene - du må rett og slett skru ned grafikken når du beveger deg ut i Outland og Northrend. Loading tiden på harddisk er også irriterende, og folk lurer iblandt hvor det blir av deg når du går gjennom instance portal :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...