Christian86 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Vel, siste BK for min del før 2009. Men jeg satt meg ned å testet litt på 4 portretter, (en trenger ikke kommentere alle), men det var 4 som tidligere har blitt lagt ut, så tenkte jeg skulle ta dem nå. Jeg vet at å softe skin på gutter er no go for enkelte, men for min del var det en dårlig huddag, så jeg orket bare ikke tanken på det...litt...ja,mangler ord. Før: Etter: Før: Etter: Før: Etter: Før: Etter: (her ble det et problem når jeg prøvde å fjerne noe urenheter) EDIT: Ja, to av bildene var noe lysere i lightroom fordi jeg glemte å endre det der (de var orginalt mørkere). Første bildet er jeg mest misfornøyd med, det ser uekte ut, de andre ser mer ok ut. Endret 31. desember 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 En god ide er jo også å fjerne urenhetene før du softer, ser at du ikke har gjort det på bilde tre og fire f.eks. Softinga så alt for unaturlig ut. Om lyset er satt bra og man ahr eksponert riktig så trenger man ikke å softe for mye. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 En god ide er jo også å fjerne urenhetene før du softer, ser at du ikke har gjort det på bilde tre og fire f.eks. Softinga så alt for unaturlig ut. Om lyset er satt bra og man ahr eksponert riktig så trenger man ikke å softe for mye. Forglemmelse Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 En god ide er jo også å fjerne urenhetene før du softer, ser at du ikke har gjort det på bilde tre og fire f.eks. Softinga så alt for unaturlig ut. Om lyset er satt bra og man ahr eksponert riktig så trenger man ikke å softe for mye. Forglemmelse Gratulerer med å ha skrivd det første inlegget på Diskusjon.no i 2009! Uff dette var vist litt off topic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå