Giallorossi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) han vil til City da, fordi Robinho, Jo og Elano er der Rettelse: Du tror han vill ditt Han har Pato, Emerson, Ronaldinho, Dida og snart Thiago Silva som kommer til sommeren i Milan, allerede Når det er sagt så er vel både Elano og Jo på vei ut dørene, ihvertfall førstnevnte. Endret 14. januar 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mye tyder på at Didier Konan forsvinner fra Rosenborg, han vill ikke forlenge kontrakten så derfor er rbk åpne for et salg. - Signalene fra Konan Ya er så tydelige på at han ikke vil forlenge kontrakten så det er naturlig at vi vurderer om vi skal selge ham allerede nå, sier Hoftun. Kilde Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 *Mine innlegg* Spennende med Kaka nå. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 *Mine innlegg* Spennende med Kaka nå. Var det 1.45 milliarder city bydde på Kaka??, dette mener jeg er enormt mye for en spiller som Kaka, han er jo god, men ikke verdt 1.45 milliarder. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må si meg enig med Berserk II her, jeg kunne kanskje forstått det viss det var C.Ronaldo eller Leo Messi, men når det er Kaka og det jeg har sett av han så vet jeg ikke om jeg skal le eller grine Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Podolski gikk til Köln. Kjedelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Podolski gikk til Köln. Kjedelig WHAT!!! av alle verdens klubber og muligheter, gikk han til bånn klubben Köln! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 WHAT!!! av alle verdens klubber og muligheter, gikk han til bånn klubben Köln! Hvorfor er det så merkelig? Han valgte å gå til moderklubben sin Tho, gode nyheter for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 WHAT!!! av alle verdens klubber og muligheter, gikk han til bånn klubben Köln! Hvorfor er det så merkelig? Han valgte å gå til moderklubben sin Tho, gode nyheter for meg Jeg håpte å se han i England eller Spania jeg Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ser ut som om Arshavin er på vei til Emirates Tror dere dette bare er bull som Skysports har kommet opp med, eller er det sannsynlig? Jeg for min del håper denne overgangen er i boks snart, hadde vært kung. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,11890_4822484,00.html "If Kaka is meant to be worth 120million (euros), then Franck Ribery is worth 150million," said Bayern's general manager Uli Hoeness. "We would only perhaps start to consider selling him at a sum like this." hehe Endret 21. januar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Triste saker? Leste riktignok ikke den linken, men tolker det mer som at noen spillere rett og slett ikke er til salgs med mindre de selv vil bort. Noe det ikke er no galt i. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har dere en kilde til at Podolski går til Kõln? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har dere en kilde til at Podolski går til Kõln? KILDE Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Triste saker? Leste riktignok ikke den linken, men tolker det mer som at noen spillere rett og slett ikke er til salgs med mindre de selv vil bort. Noe det ikke er no galt i. Jeg har fått inntrykk av at Ribery ønsker seg til en annen storklubb enten i England eller Spania, og håpet på at han kanskje skulle bli solgt enten nå eller til sommeren. Men med den prislappen er det vel heller veldig lite sannsynlig ... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Skjer mye nå. Keane skal være klar for spurs. De Siste Overgangsryktene Endret 2. februar 2009 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser ut til at Arsenal får Arshavin. Har liten tro på at han flopper. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ....Og Roma har skaffet seg Høyrebacken Marco Motta fra Udinese, satser på at Panucci på en eller annen måte finner seg en annen klubb. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Siste fra SSN: Chelsea forsøker å hijacke Quaresma fra Spudz, mens Shitty har avslått £8m-bud på Michael Johnson fra Magpies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå