Gå til innhold

Overgangsvinduet Januar 2009

NyG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roma kjøper Alberto Fontana og en klasseving, mens de selger/Gir bort Arthur, S. Loria, Perrotta og Valerio Virga. Det er mine forhåpninger ;)

Sommervinduet drømmer jeg fortsatt om å selge Doni, Taddei og Montella, forså å hente tibake Curci, Andreolli og Barusso, samtidig vi henter inn en klasse ving/spiss som vi sikkert ikke har skaffer i vinter :)

Lenke til kommentar
Roma kjøper Alberto Fontana og en klasseving, mens de selger/Gir bort Arthur, S. Loria, Perrotta og Valerio Virga. Det er mine forhåpninger ;)

Sommervinduet drømmer jeg fortsatt om å selge Doni, Taddei og Montella, forså å hente tibake Curci, Andreolli og Barusso, samtidig vi henter inn en klasse ving/spiss som vi sikkert ikke har skaffer i vinter :)

Så du liker Riise? :p

Lenke til kommentar
Så du liker Riise? :p

Hehe (Forventa meg å få den gitt :p), prøver å være litt realistisk i Salg/kjøp iforhold til mange andre Romanistaer som forventer en Diego eller en eller annen skamdyr spiller, jeg veit at Roma aldri (Per dags dato) kommer til å kjøpe en slik spiller(type), det ble blant annet bevist under årets sommervindu, en skamdyr Mutu ble nedprioritet på bakrund av at vi heller ville ha to spillere for sånn ca lik sum (Som ble Baptista og Menez). :(

Tho, Selge Doni og hente tilbake Curci er kanskje ikke så veldig realistisk :innocent:

Lenke til kommentar
RealMadrid har jo henta Lassana Diarra , Hunterlaar og Parejo tilbake fra lån.

Hadde vært bra om vi hadde fått hentet inn Garay nå i januar også.

hm... Visste ikke at Huntelaar var Real spiller. Ble han det i sommer?

Har lest en plass at Downing ønsker seg til Tottenham og har levert en transfer-søknad, stemmer det?

Har også lest at Spurs ønsker en låneavtale med Sunderlands franske høyreback Pascal Chimbonda.

Lenke til kommentar
hm... Visste ikke at Huntelaar var Real spiller. Ble han det i sommer?

Han ble det for fem dager siden...

Har lest en plass at Downing ønsker seg til Tottenham og har levert en transfer-søknad, stemmer det?

Det stemmer at han har levert inn en søknad, men vet ikke om han ønsker seg til Spurs.

Lenke til kommentar

Har også hørt at Defoe er mer enn ferdig for Portsmouth. Han ble visst truet på livet og kommer aldri til å spiller for Pompey igjen. Dette er tross alt ifølge Daily Mirror, så dere får tro hva dere tror, gjerne del det med oss andre!;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...