conar88 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis angrefristen fremdeles kan benyttes så ville jeg byttet det med et annet. ok Skal bestille dette: MSI P45 NEO2-FR, P45, Socket-775, DDR2 med: ATI Crossfire Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eller bedre, du kan droppe MSI. Mistenker det var det han hintet til også antar jeg, de er vell litt for billige. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Eller bedre, du kan droppe MSI.Mistenker det var det han hintet til også antar jeg, de er vell litt for billige. Har hatt 2 MSI hovedkort som bokstavelig talt gikk opp i røyk, den siste lagde en skikkelig sky slikt at brannalarmen begynte å skrike, så MSI skal jeg ikke lenger ha i mitt kabinett. Hvis du skal ha noe billig så er Gigabyte et bedre valg. Lenke til kommentar
conar88 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Eller bedre, du kan droppe MSI.Mistenker det var det han hintet til også antar jeg, de er vell litt for billige. Har hatt 2 MSI hovedkort som bokstavelig talt gikk opp i røyk, den siste lagde en skikkelig sky slikt at brannalarmen begynte å skrike, så MSI skal jeg ikke lenger ha i mitt kabinett. Hvis du skal ha noe billig så er Gigabyte et bedre valg. OK.. Jeg blir å beholde mitt. MSI P31 NEO2-FR,Socket-775 Uten pci-ex 2.0 . nettop kjøpt hos netshop.no Skal senere kjøpe hk med 2.0 og ati crossfire. Siden jeg ikke har noen jobb.. Lenke til kommentar
conar88 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Halloen!! Har nå bestilt på nytt. HIS Radeon HD 4850 512MB GDDR3 IceQ 40 . burde holde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå