Gå til innhold

Mennesker vi hater i tv-serier som vi kanskje kan fase ut

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste sett på sesong etter sesong med diverse mainstreamserier som jeg ikke hadde muligheten til å se på tv da de ble sendt. 24, Heroes og en del andre gikk fort unna, og nå sitter jeg igjen med Prison Break, Dexter og Californication. I skrivende stund sitter jeg og venter på at nyeste episode av Prison Break skal lastes ned helt lovlig fra utgiverens nettside mot betaling.

Det jeg har tenkt på, etter å ha sett så godt som hver eneste episode av disse seriene er at noen av skuespillerene irriterer meg noe grenseløst mye. For eksempel Becca Moody fra Californication, Don Self fra PB og Deborah Morgan er spesielt irriterende. Finnes det andre som synes at skuespillet deres er revolusjonerende dårlig gjennomført og overdrevent at det burde fases ut av seriene?

Ta Becca Moody som eksempel. Hun er 15 år(altså 12-14/15 i serien), og snakker bedre engelsk enn de voksne i serien. Det er så overdrevent å se på den veslevoksne jenta tvinge ut frase etter frase av overscriptet tullball som hun mest sannsynlig ikke hadde hørt om før hun fikk manuskriptet lest opp 3-4 ganger så hun skulle ha tid til å notere alle ordene hun ikke forsto.

Så nå ber jeg dere! Heng dere på, start facebookgrupper, og støtt saken om å fjerne dårlige skuespillere fra lerrettet(eller skjermen).

Dere kan såklart også nevne andre skuespillere som ikke hører hjemme i multimediahverdagen vår, så lenge det er grundig begrunnet

Liste over crappy skuespillere som vi har fått gode begrunnelser for hvorfor de ikke duger:

1) Becca Moody (Californication)

2) Don Self (Prison Break)

3) Lincoln Burrows (Prison Break)

4) Deborah Morgan (Dexter)

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si Lincoln Burrows har irritert meg mer og mer i det siste. Synes mye av skuespillet hans er overdrevet, og han skal alltid leke "tough-guy" noe som irriterer meg.

Word! Den tenkte jeg ikke på i stad. Hvis vi får med oss noen andre som er sjuke og derfor ikke får dratt på fest på nyttårsaften, så lager vi en liste over shitty skuespillere!

Hva er problemet ditt med Deborah Morgan? Er det skuespilleren, eller personen hun spiller som irriterer deg.

Jeg syns hun er god til å spille vrak. :wee:

Det aller verste er kroppsspråket. Way to exaggerated. Hun er forferdelig god til å spille et vrak fordi hun faktisk oppfører seg som et vrak IRL. Bare se på ansiktet! Ansiktet, mann! Det er forferdelig. Se på munnen og øynene når hun snakker. Blæææææææææ :thumbdown:

Lenke til kommentar

Becca Moody er irriterende. Noen ganger er hun smart, andre ganger er hun stokk dum. I sesong 1 så hun en naken dame og spurte Hank om det var noe galt med dama siden hun ikke hadde hår på tissen :p Altså hvilke 12 åringer er det som ikke har hørt om baberhøvel? Det rimer heller ikke helt da hun er smartere enn alt og alle i andre situasjoner.

Don Self.. Vel, han er hovedperson i en elendig sitcom kalt The war at home. Mer trenger man ikke si, han suger.

Lenke til kommentar
Becca Moody er irriterende. Noen ganger er hun smart, andre ganger er hun stokk dum. I sesong 1 så hun en naken dame og spurte Hank om det var noe galt med dama siden hun ikke hadde hår på tissen :p Altså hvilke 12 åringer er det som ikke har hørt om baberhøvel? Det rimer heller ikke helt da hun er smartere enn alt og alle i andre situasjoner.

Don Self.. Vel, han er hovedperson i en elendig sitcom kalt The war at home. Mer trenger man ikke si, han suger.

Exactly. Tror de prøver å få henne til å virke som en slags Sigmund Freud, som også kan vise følelser. Det funker dårlig.

Don Self suger. Punktum.

Dattra er tagbar, kona nooot so much :p

Pfffff. Kunne tatt begge to samtidig. :D Men dattera er spesielt bra, det må jeg innrømme.

Hva har dere i mot Deborah, hun er jo fantastisk i Dexter. Dere må vel kanskje se litt mer enn 2-3 episoder for å skjønne hvor kompleks karakteren hun spiller virkelig er. Men ja, hun er irriterendre. Kunne gjerne bare blitt "killed-off" i serien.

Deborah er for å si det i hennes egne ord "extremely fucking annoying". Jeg husker første episode der hu spilte undercover hore. Jeg tenkte at hu var den mest irriterende personen jeg hadde støtt på, og var glad for at hu bare var ei hore. Men faen, hu er jo med i hver eneste episode av Dexter. Blæææææææææhhh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...