Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikke laste opp YouTube fillmer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv i en annen nettleser. Høres ikke ut som om det er noe feil med hverken linja di eller pc'en. Du vet vel at du må være logget inn håper jeg :p?

Brukte Safari en stund, j**** god nettleser bortsett fra noen bugg eller "hull" som ligner på dine. Youtube videoer ville fra tid til annen ikke laste, ingen knapper eller noe kom opp. Eller andre "load" ting som du sier som er bassert flash eller java rett og slett ikke kom, bare et hvitt felt der det skulle vært noe.

Lenke til kommentar
1.

Hvor stor var videoen?

2.

Hvor raskt nett har du?

3.

Hvilken nettleser bruker du?

Problemet er ikke å laste den opp eller hvor stor linje han har. Han har tydelig vis ventet i evigheter. Det som skjer er jo at han aldri kommer dit man skriver inn tittel, beskrivelse osv...

Om størrelsen skulle være problemet:

MAX 1024MB (1GB) og en lengde på 10:00 (minutter)

Lenke til kommentar

1.

Hmm..

2.

Opp?

3.

Skulle funke det? Prøv FireFox laste opp en video i FF tidligere idag ;)

CP: Han hadde bare ventet en time.. Hvis han hadde hatt 60 MB video og 300 kbit opp hadde jo det vært en god forklaring..

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
CP: Han hadde bare ventet en time.. Hvis han hadde hatt 60 MB video og 300 kbit opp hadde jo det vært en god forklaring..

Hva? Jeg har da ikke sagt noe om ventetiden på å laste opp? Jeg sa han hadde ventet i evigheter på at selve muligheten for å i det hele tatt laste opp hadde bydd seg.

Lenke til kommentar
Hei, problemmet er at når jeg skulle nylig legge til en video, så står det (etter at jeg har trykka på upload knappen) at den "loading" men jeg har venta i en time og ingen slik pop-up sak kommer om med tegn for å laste opp en video...

Hva er problemmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...