schwifty_five Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hei! Jeg vil kjøpe nye hodetelefoner til mp3-spilleren min og ønsker at de skal oppfylle følgende krav: *rundt 800-1200 kr - muligens også kjøp på ebay *godt lydisolerende; så jeg slipper å spille så høy og til andres hensyn bruker mp3-spilleren mye på på buss, tog og fly. *grei lyd *semiåpne/lukkede øreklokker, plugger er utelukket. (*behagelige å ha på. men det er kanskje subjektivt) Jeg har Koss PortaPro fra før, men syns lyden er dårlig og isolasjonen på dette headsettet er jo omtrent lik null.. Har vurdert Sennheiser PXC200, synes det fungerer greit, men veldig irriterende med den lille boksen som dingler ved siden av. Om det likevel skulle være en liten boks ved siden av ser jeg helst at det kan være valgfritt om den skal kobles til eller ikke... Tusen takk på forhånd! (Startet nytt emne da jeg syntes de andre emnene ikke traff mine ønsker helt) Endret 31. desember 2008 av schwifty_five Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 der er mitt tips:) sennheiser<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå